יום שני, 26 במרץ 2012

חשבונית לשכיר


חוסכים זמן ומאמץ עם חשבונית לשכיר

החלטתם שאתם פותחים לעצמכם עסק עצמאי, ומתחילים לעבוד כפרילנסרים. מה מחכה לכם מעבר לפינה? רשויות כמו מס הכנסה, מע"מ, ביטוח לאומי, תיאומי מס שצריך לעשות, פניה כמובן לרואה חשבון שיטפל בהכנסות ובהוצאות שלכם, ובקיצור - לא מעט עבודה נוספת, בנוסף לעבודה שלכם. אין ספק שמבחינה זו, הרבה יותר נוח להיות שכיר. אז איך אפשר בעצם ליהנות משני העולמות ביחד? בזכות שירות מיוחד של חשבונית לשכיר.
 
חשבונית לשכיר מיועדת למעשה עצמאיים

למרות שמה, חשבונית לשכיר מיועדת למעשה לאנשים עצמאיים ולא לשכירים. הרעיון הוא ליצור מעין שילוב מוצלח בין השניים. הרעיון הוא שבאופן רשמי, מבחינת המדינה אתם בעצם ממשיכים להיות שכירים, למרות שדה-פקטו אתם פועלים כפרילנסרים לכל דבר. הרעיון של חשבונית לשכיר הוא שאתם תפנו לחברה אשר זהו תחום ההתמחות שלה. 

חשבונית לשכיר


החברה היא זו שכביכול מהווה את המנהל שלכם - אלא שבפועל היא פשוט זו אשר תטפל בכל ענייני השכר שלכם. אתם עובדים מול הלקוחות, הלקוחות מוסרים את התשלום לחברה שמפיקה חשבונית לשכיר, והחברה מנכה את כל המסים הנדרשים מהתשלום, כולל גם דמי טיפול מסוימים - ואתם מקבלים את המשכורת שלכם, ויכולים להמשיך כרגיל. 

חשוב מאד לציין שהחברה היא זו שעושה את כל העבודה אל מול מס הכנסה ואל מול מע"מ וכל הרשויות הנוספות, וחוסכת לכם הרבה מאד זמן, והיא מושלמת לכל האנשים שמספרים ואחוזים מעט מבהילים אותם.

לצאת בקלות לדרך חדשה

מכיוון שאנשים רבים מונעים מעצמם להיות עצמאיים בעסק, פשוט כי ההתנהלות מול הרשויות לא מוכרת להם - השירות של חשבונית לשכיר נחשב למושלם בעולם העסקים של היום. כך אתם יכולים להקים בקלות עסק קטן, להמשיך לפעול כרגיל, לחסוך בהרבה מאד זמן, ובטווח הארוך גם בכסף.

איך מתחילים?

כל שעליכם לעשות הוא לאתר מספר חברות המציעות את השירות הזה, לבדוק מה בדיוק כולל השירות של כל אחת מהחברות, ומה העלות שהן גובות עבור הטיפול. מומלץ גם לבקש המלצות מלקוחות אחרים או מכרים שמקבלים שירות מאחת החברות הללו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה