יום רביעי, 17 ביוני 2020

שולחנות אוכל


שלבים בבחירה נכונה של שולחנות אוכל
בחירה נכונה של שולחנות אוכל מתחילה בהגדרת צרכים ומטרות. בשלב הראשון, מה שעושים זה לנסות להבין מה בדיוק אופי השולחן הנדרש עבור עיצוב פינת האוכל וחלל הפנים. את הצרכים והמטרות קובעים לפי מספר הנפשות במשפחה, הרגלי האירוח והמקום הפנוי. אם יש מספיק מקום כדי לשים בפינת האוכל שולחן גדול, אפשר לבחור אותו מבין מגוון דגמים. במידה ואין אפשרות כזו אבל עדיין רוצים לארח הרבה אנשים, ניתן לברר לגבי אפשרות של רכישת שולחנות אוכל נפתחים.
בשלב השני, צריך להכיר את פערי המחירים בין שולחנות אוכל ולנסות להבין מה גורם להם. ברוב המקרים, פערי המחירים נובעים מהבדלים בין האיכות של שולחנות אוכל מסוימים. אם רוצים לחסוך בהוצאות ומוצאים שולחן בזול, צריך לפיכך לבדוק היטב את המפרט המלא שלו. בעזרת המפרט ניתן לדעת באיזה חומרי גלם השתמשו על מנת לבנות את השולחן, עד כמה הוא עמיד בפני שחיקה וחומרי ניקיון ובאיזה צבעים וגוונים אפשר להשיג אותו.

עיצוב בעזרת שולחנות אוכל
בשלב השלישי כל שנותר הוא להשוות בין 2-3 דגמים רלוונטיים של שולחנות אוכל ולבחור את זה שהכי מחמיא לחלל הפנים של הבית. בהשוואה כזו בין סוגים שונים של שולחנות, בודקים למשל מה הצבע הכי דומיננטי של השולחן ואיזה כיסאות יכולים להתכתב איתו. לחילופין, אפשר להשוות בין סוגים שונים של שולחנות לפי הגוון של הרגליים ולפי המידות.
עיצוב בעזרת שולחנות אוכל מוכיח את עצמו כי הוא ממלא כמה פונקציות בעת ובעונה אחת. מצד אחד, זה עיצוב שנשען על רהיטים מאוד חשובים שהשימוש בהם הוא יום יומי. מצד שני, לשולחנות יש גם נוכחות בחלל הפנים והם מספיקים לעיצוב כללי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה