יום רביעי, 17 ביוני 2020

ספות פינתיות


למה לבחור ספות פינתיות?
אבזור חלל הפנים של הסלון דורש השוואה בין סוגים שונים של ספות. ככל שמבצעים השוואה יסודית ורחבה יותר בין סוגים שונים של ספות, כך מגדילים את היכולת שלהן לתת מענה לצרכים של הלקוחות. כמו כן, אפשר להשוות בין סוגים שונים של ספות גם לפי המלצות של מעצבי פנים ואנשי מקצוע. כאן השאיפה היא לא רק להתאים את הספה לצרכים של הלקוחות, אלא להביא בחשבון פרמטרים אובייקטיביים ומקצועיים שעליהם לא תמיד בעלי הבתים והדירות מסוגלים לחשוב באופן עצמאי.
רוב אנשי המקצוע ומעצבי הפנים מסכימים כיום שכדאי לתת עדיפות לדגמים של ספות פינתיות על פני האלטרנטיבות. קודם כל, כדאי לבחרו ספות פינתיות בגלל שהן חוסכות במקום. במקרים של ספות מן הסוג הזה, החיסכון במקום לא בא על חשבון נוחות. חוץ מזה, המחירים של הספות הללו נוטים להישאר נמוכים – כי יש אחריות שפועלת לטובת הלקוחות ומייצרת מצב שבו הם יכולים להתמקח על ההצעה של החברות השונות.


השוואה בין ספות פינתיות
הבעיה היא שצריך להשוות בין המון דגמים שונים של ספות פינתיות. זה נכון שככל שיש היצע גדול יותר כך גם המחיר יורד, אבל הלקוחות עדיין נדרשים להשקיע את הזמן והמאמץ בהשוואה פרקטית. במסגרת אותה השוואה פרקטית, בודקים למשל מה היתרונות של כל דגם ספציפי ועד כמה הם רלוונטיים עבור הלקוחות.
השוואה בין ספותפינתיות יכולה גם להתבסס על פרמטרים אובייקטיביים: מחיר, חומרי גלם, מידות וכן הלאה. לאחר מכן, ניתן להשוות בין הספות על פי המלצות של חברים ובני משפחה שכבר משתמשים בדגמים מסוימים ומעדיפים אותם על פני דגמים אחרים. גם כאן, ההמלצה צריכה להיות מבוססת ולהישען על נימוקים משכנעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה