יום חמישי, 10 במאי 2018

פוליגל


פוליגל הוא למעשה אחד המפעלים בארץ בקיבוץ מגידו, אז איך בדיוק הוא זכה לקבל את השם של אחד החומרים החשובים והנפוצים ביותר בעולם? ולמה הוא בכלל כל כך נפוץ? 

מה זה לוח פוליגל ולמה הוא טוב?
לוחות פוליגל הם למעשה לוחות פוליקרבונט. לוח פוליקרבונט כבר נשמע שם יותר הולם לומר שיוצר בתעשייה ואפשר לומר שזה מסביר טוב יותר ממה הוא מורכב אפילו שלא כל האנשים יודעים במה דובר שכם קרבונט מצלצל מוכר ופולי זה כידוע "הרבה". לוחות אלו הם למעשה תוצר של תרכובות סינטטיות ופולימרים פלסטיים שיוצרים תרכובת גמישה מאוד שיכולה להתאים לצרכים משתנים. לוחות אלו משומשים במגוון רחב של מוצרים שהשימוש בו הופך להיות קריטי.

איפה לוחות פוליגל משומשים?

  • לוחות פוליגל נפוצים מאוד במגרשי כדורגל ובכלל באולמות ספורט. אם אתם שואלים את עצמכם היכן, תנסו להיזכר בגגונים שהיו באצטדיונים השונים ממגרשי הכדורגל ועד מגרשי ההוקי. לוחות שקופים שמצד אחד שומרים על הקהל ומכניסים את אור השמש תוך הגנה מהגשם ומצד שני מספיק עמידים וחזקים, הם הלוחות הכי טובים שיש והם פוליגל.
  • לוחות פוליגל נפוצים מאוד בעולם הפרסום והשיווק. ניתן לראות אותם בתור שלטי חוצות מוארים כאשר העמידות שלהם גם בפני מזג אוויר כגון שמש חזקה ורטיבות וגם מפני חבלות וזעזועים, הופכת אותם לנפוצים ושימושיים ביותר. יחד עם זאת, קל מאוד לעצב איתם מוצרי תצוגה אטרקטיביים.

לוח זול שקל להתקין
לוח הפוליגל נפוץ מאוד בגלל תכונות רבות שחלקן לא נמנו במאמר זה אך עוד שתיים מהם חייבות להיות מוזכרות. ראשית, קל מאוד להתקין אותו ולעצב אותו גם בגלל הגמישות שלו ויכולת הכיפוף והעיבוד שלו, יחד עם הקלות שלו. שנית, המחיר שלו זול מאוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה