יום רביעי, 28 ביוני 2017

עו"ד המכון הרפואי



לא תמיד הצדק נעשה
פעמים רבות הצדק לא נעשה ואנו באים בתלונות למערכת. אנחנו יכולים להתלונן הרבה אך בסופו של דבר כדי לשנות את התוצאה שקיבלנו אנחנו צריכים להילחם ולהגיש ערעור ועוד ערעור עד שנצליח להשיג את התוצאה המבוקשת. בכל מה שקשור ברישיון נהיגה ובהחלטות של המכון רפואי לבטיחות בדרכים, הצדק לא תמיד נעשה ואתם לא צריכים לשתוק ולקבל את ההחלטה. אם אתם רוצים את הרישיון שלכם, עו"ד המכון הרפואי מכיר את התהליך ויכול לסייע לכם בכל השלבים להגשת הערעור והמצאת הטפסים והמסמכים הדרושים.

מדוע אני צריך את שירותיו של עורך דין מומחה?
באופן עקרוני תוכלו להגיש ערעור תוך 30 יום ל-ועדת ערר תל השומר כדי שהם ישקלו מחדש את מסקנות הבדיקות של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים. ברגע שהמכון הרפואי לבטיחות בדרכים פוסל אתכם מכל מיני סיבות, למשל אי התאמה אישיותית או סיבות רפואיות, תוכלו להציג בפני הועדה את המסמכים שבידכם ולשנות את ההחלטה. עו"ד המכון הרפואי יודע בדיוק מה הועדה צריכה לראות מול עיניה כדי לשנות את ההחלטה, כיצד להציג את הדבר, ובאיזה דרך לגרום להם להבין הסיכון שטמון בעליית הנהג על הכביש אינו ממשי חמור כמו שהציג אותו המכון הרפואי לבטיחות בדרכים או שהבעיה כבר נפתרה והיא שייכת להיסטוריה.

רישיון נהיגה: הכרחי קיומי במדינת ישראל
בכל מה שקשור ברישיון שלכם אל תיקחו סיכונים כיוון שבתום 30 יום שבו לא הגשתם ערעור, או בערעור שנדחה, תוכלו לגשת למכון רפואי לבטיחות בדרכים רק לאחר שנה ושלושה חודשים מה שייתן לכם תקופה לא קצרה של אי יכולת לנהוג. עורך דין המכון הרפואי ישפר את הסיכויים שלכם לקבל את הרישיון בחזרה באחוזים גבוהים ושכירת שירותיו היא האפשרות הכדאית היחידה כשמגישים ערעור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה