יום שני, 24 באוקטובר 2016

סל השירותים של חברת ניקיון בתים



שירותי ניקיון כלליים מתאימים לבעלי בתים ודירות בכל רחבי הארץ. יחד עם זאת, סל השירותים של חברת ניקיון בתים הרבה יותר רחב מכפי שנהוג לחשוב. הוא כולל מגוון רחב של שירותים מיוחדים וניתן ליצור קשר עם חברות ניקיון גם לגבי פרויקטים חד פעמיים. מעבר לכך, חברת ניקיון בתים נדרשת לעמוד לרשות הלקוחות אחרי שיפוץ ובמהלך בניית דירות חדשות.

סל השירותים של חברת ניקיון בתים כולל למשל ליטוש, פוליש והברקת רצפות. בניגוד לניקיון הכללי שמבוצע באופן פיזי ועל ידי שימוש בחומרי ניקיון טבעיים או כימיים, ליטוש והברקת רצפות מחייבים שימוש בציוד פוליש ייעודי. מכונת פוליש מסוגלת להבריק את כל סוגי הרצפות והיא מתאימה גם למשטחים עדינים במיוחד.

עוד שירות חשוב של חברת ניקיון בתים הוא תחזוקה. זהו שירות שמיועד בעיקר לבניינים משותפים, בנייני דירות ובנייני משרדים. בעזרת התחזוקה ניתן לרכז את ההתנהלות בנושא הניקיון מול גורם אחד בלבד. חברת ניקיון ותחזוקה מקצה עובדים מיומנים לטובת קהל הלקוחות ואחראית גם על התפעול השוטף של חדר המדרגות, הלובי, הכניסה, הגינה, החנייה וכדומה.



שירותים מיוחדים של חברת ניקיון בתים
בקטגוריית השירותים המיוחדים של חברת ניקיון בתים ניתן למנות טיפול בנזקי שטפונות ושריפה, או ניקוי חלונות בסנפלינג. הטיפול בנזקי שטפונות ושריפה כולל שאיבה של המים והעברתם למקום מסודר באמצעות ביובית או מכלית. לעומת זאת, ניקוי חלונות בסנפלינג מתבצע על ידי צוות מיומן שמקבל הסמכה ייעודית. 

חברת ניקיון בתים גם מבצעת במקרים מסוימים הסרת כיתובים וגרפיטי ועוסקת בניקוי משטחי מתכת באמצעות התזת חול. למרות שאלו אינם שירותים נפוצים עבור בעלי בתים ודירות, יש להם חשיבות באירועים מיוחדים שקשורים לסביבה הפרטית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה