יום שבת, 22 באוקטובר 2016

מענה אנושי



אם אתם חיים בישראל כבר זמן מה ומחוברים לאנשים או משוטטים לעיתים ברשתות החברתיות, אתם יודעים שהדבר שהכי חשוב ללקוחות לקבל מהעסק שלהם, זה שירות לקוחות ברמה גבוהה. לדוגמא, כאשר הולכים למסעדה, לעיתים נתפשר על איכות האוכל אם יהיה לנו נוח בה והמלצרים יתנו לנו שירות טוב. אם אנחנו טסים לחו"ל, לפעמים אנחנו נעדיף לשלם יותר, כדי לטוס עם חברה המוכרת לנו, ולכן נעים לנו לקבל ממנה שירות. זה נכון גם כאשר מדובר על שירות לקוחות טלפוני. ללקוחות חשוב מאוד לקבל מענה טלפוני ברמה גבוהה שיענה על כל הצרכים שלהם. זה חשוב להם יותר מאשר איכות המוצר שהם מקבלים מהעסק בתור הלקוחות שלו. לכן לעיתים לקוחות ישראלים יעדיפו עסק שנותן שירות לקוחות טוב, וכך לזכות בהרבה מאוד נוחות, ולפעמים לוותר על איכות המוצר. הבעיה היא שלעסקים בישראל אין תודעת שירות. מעבר לכך, עסקים בישראל מאוד מתקשים להרים בעצמם מערך שירות לקוחות ברמה גבוהה. כיום יש פתרון למצב, יש אפשרות לשכור שירות מענה אנושי ללקוחות שלכם, וכך להשביע את רצונם.

מה זה שירות מענה אנושי?
שירות מענה אנושי זה שירות חיצוני שעסקים שוכרים, ומתפקד כמו כל מערך שירות לקוחות. הלקוחות שרוצים לפנות לנציג של העסק שלכם מתקשרים לעסק שלכם, ומופנים אוטומטית לשירות המענה האנושי שם יש נציגי שירות חיצוניים שיזדהו מטעם העסק שלכם בפני הלקוחות. אותם נציגי שירות יוכלו לתת מענה לכל שאלה של הלקוחות, לכל פנייה שלהם, ולעיתים גם יוכלו לעזור לפתור בעיות טכניות.



מה היתרונות של השירות?

  • ייעול
  • חסכון משמעותי בעלויות מזכירה 
  • תדמית חיובית לעסק שלכם
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה