יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

לוטודיל



החיים בישראל עשויים להיות קשים במיוחד בעבור הרוב הגדול של הישראלים שמנסים להתקיים כאן ונאבקים על כך יום יום. איכות החיים כאן ממש לא גבוהה ביחס למדינות אחרות בעולם המערבי כמו במדינות אירופה או במדינות צפון אמריקה למשל. שם איכות החיים גבוהה במיוחד והסטנדרטים הרבה יותר גבוהים מאשר מה שאפשר לדרוש בישראל. נראה שהסיבה היחידה שבגללה אנחנו נשארים לגור בישראל, היא בגלל שאנחנו בוחרים לגור במקום שאנחנו אוהבים כמו הארץ שלנו, במקום שבו אנחנו מרגישים תחושת שייכות אליו כמו תחושת השייכות לישראל. אנחנו עושים את הבחירה הזאת ובעצם מוותרים לרוב על איכות חיים גבוהה. זה מתבטא בעיקר בעניין הכלכלי. הקיום הכלכלי של אזרחי ישראל הוא הבעיה הכי גדולה שלנו. אנשים צריכים לעבוד מאוד קשה כדי להצליח לממן לעצמם רמת חיים סבירה, וגם בזה לא תמיד מצליחים.

זה קורה בגלל יוקר המחייה הגבוהה במיוחד בישראל, שמרקיע שחקים בשנים האחרונות וצפוי להמשיך ולהיות כזה גם בשנים הקרובות. מחירי הדיור כאן גבוהים בצורה לא הגיונית, וזה מה שמקשה על הרוב הגדול של הישראלים לגמור את החודש. גם ההוצאות השוטפות של אזרחי ישראל מסתכמות בסכומים גבוהים יחסית בגלל יוקר המחייה. מנגד, המשכורות כאן לא גבוהות בכלל. זה יוצר מצב אבסורדי. הסיכוי היחיד להיחלץ ממנו הוא כנראה לזכות בלוטו בעזרת לוטודיל. לוטודיל מעלים את סיכויי הזכייה שלך בהגרלות הלוטו השונות.
מה זה לוטודיל?

לוטודיל זה מועדון חברים המונה אלפי חברים. החברות מגדילה את הסיכוי שלהם לזכות בלוטו. זה אכן מתממש, בכך שבכל כמה חודשים חבר מועדון זוכה בפרס הגדול.

איך זה קורה?
·      
השתתפות בהרבה הגרלות
·       השתתפות בהגרלות קבוצתיות
·       הימור מחושב סטטיסטית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה