יום שבת, 11 ביוני 2016

החשיבות הגבוהה של שירות מענה אנושי



אם לאחרונה פתחתם עסק חדש, או שאתם רוצים לשדרג עסק קיים, אפשר שאתם צריכים לשקול ברצינות את השימוש בשירות מענה אנושי. מהו השירות הנ"ל? זהו שירות מיוחד שניתן לעסק שלכם כמיקור חוץ. כשמישהו יוצר קשר עם העסק שלכם, הוא לעתים מופנה באופן אוטומטי אל מוקדנים שמספקים שירות מענה אנושי מיוחד לעסק שלכם. המוקדנים אמנם לא חלק מהעסק שלכם אבל הם מוצגים כמוקדני העסק לכל דבר ועניין, אוספים פרטים מהלקוחות, ולעתים אף יכולים לבצע עסקאות שלמות עבורכם, וכך העסק שלכם מקודם במהרה!

אפשר לקבל כך מענה רחב מאד
שימו לב כי בעזרת שירות מענה אנושי דרך מיקור חוץ, העסק שלכם יכול ליהנות משורה ארוכה מאד של יתרונות. כך למשל, המוקדנים יכולים לסייע לכם בקביעת פגישות עם לקוחות שונים, במידה ואתם מספקים למוקדנים גישה ליומן הפגישות של העסק שלכם. במקרים אחרים, המוקדנים יכולים לגבות פרטי תשלום מלקוחות עבור שירותים או מוצרים שהם מעוניינים לרכוש, ובכך להשלים עסקאות שלמות.
יש מי שנעזר בשירות מענה אנושי מסיבה פשוטה - כי זה אמצעי מצוין לשמור על קשר עם לקוחות חדשים או ותיקים, בעת שאתם עצמכם בעסק לא זמינים לענות להם. במקום שהם יסתפקו בהודעה קולית, הלקוחות נהנים ממענה אנושי ששומע מה הם צריכים, אוסף מהם את הפרטים, ומעביר לכם את המידע במהירות כדי שאתם תדעו לקבל את ההחלטה המתאימה. כך אתם יכולים ליהנות משירות יעיל במיוחד!

וזה גם משתלם מאד
יש גם לזכור כי שירות מענה אנושי נחשב כיום לשירות זול בהרבה מהאלטרנטיבה שלו, שהיא להעסיק מזכירים ומזכירות בעסק עצמו. העסקה ישירה כזו תגיע לכם לכמה אלפי שקלים בחודש, בהשוואה למיקור חוץ שהמחיר שלו נע בין כמה עשרות שקלים למאות בודדות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה