יום שלישי, 12 ביולי 2016

עורך דין לענייני תעבורה מסייע לנהגים ללא רישיון



תפס אתכם שוטר ובדק את המסמכים שלכם בבדיקה שגרתית - והנה מתברר שאתם נוהגים ללא רישיון נהיגה בתוקף! על פניו זוהי עבירת תעבורה חמורה מאד - ויש לפנות במהירות אל עורך דין לענייני תעבורה שייצג אתכם אל מול החקירה הקשוחה של המשטרה ובית המשפט. מה שאנו רוצים להגיד לכם הוא שבהחלט כדאי לכם לפנות במהירות אל עורך דין לענייני תעבורה, אבל לא בהכרח כי העבירה הזו היא חמורה - אלא כי לעתים, דווקא עורך הדין יעזור לכם להוכיח כי לא מדובר על מקרה נורא כל כך.

איך זה לא יכול להיות חמור?
לא פעם, עורך דין לענייני תעבורה מקצועי יכול להוכיח כי הלקוח שלו אמנם נהג מבלי שיש לו רישיון בתוקף, אך לא מדובר על עניין אשר קשור להתנהלות שלו על הכביש. כדאי לזכור שכל רישיון נהיגה בישראל פג תוקף לאחר כמה שנים, ויש לחדש אותו. לעתים החידוש מותנה במעבר קורס, ולעתים זה פשוט מותנה בתשלום אגרה. יש אנשים שעקב מצב כלכלי דחוק לא שילמו את האגרה ולכן הרישיון שלהם פג תוקף - נכון שאמנם הם לא אמורים לנהגו ללא רישיון בתוקף, אך ברור שהעניין כאן לא קשור לטיב הנהיגה שלהם אלא למקרה חמור פחות באופן משמעותי, ובעזרת עורך דין לענייני תעבורה ניתן להוכיח זאת.

ויש עוד שפע של נסיבות
יש מקרים נוספים שבהם עורך דין לענייני תעבורה יכול לסייע למי שנהג עם רישיון שאיננו תקף. אם מדובר על אדם מבוגר מאד שצריך לחדש את הרישיון שלו כל שנתיים, אזי עורך דין לענייני תעבורה יכול להראות שהלקוח פשוט שכח ללכת לבדיקות הרפואיות הנדרשות ולכן חרג קצת מן התאריך המותר. במקרים אחרים עורך הדין עוזר להוכיח שהאדם תלוי מאד ברישיון שלו עושה זאת מחוסר ברירה - ובית המשפט מתחשב בכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה