יום רביעי, 15 ביולי 2015

עורכי דין ליטיגציה



עורכי דין ליטיגציה

עורכי דין ליטיגציה הם עורכי דין אשר מומחים בתחום הדיינות בבתי משפט. עבור רבים מאיתנו אשר אינם מכירים את מערכת המשפט ולא מנוסים בתיקים קודמים, המחשבה על תביעה או תיק הולכת ישר לבית המשפט (כשהסרטים וסדרות הטלוויזיה תורמים גם הם למחשבה זו) כשבפועל אין זה כך. תיקים רבים שנפתחים או תלונות רבות אינם מגיעים לבית המשפט. רבים מוצאים את הפשרה ללא התערבות של שופט כשכל צד מיוצג על ידי עורך דין או אפילו בעזרת מגשר. כיוון שכך הדבר לא כל עורך דין יודע לבצע ליטיגציה שהיא בעצם הדיינות בבית המשפט.


להיות מיוצג בצורה הטובה ביותר

עורכי דין ליטיגציה הם אנשי המקצוע הטוב ביותר לייצוג במקרה בו התיק מגיע לבית המשפט. כאן עולה שאלה של רבים אשר לא יודעים אם התיק שלהם יגיע לבית המשפט או לא והיא השאלה אם יש להעסיק מראש עורך דין ליטיגציה או לא. התשובה לכך היא כמובן מאד אישית ותלויה בכל מקרה לגופו, אך מה שהכי חשוב לדעת הוא שתמיד אפשר לקחת עורך דין שכזה ולצפות לשיתוף פעולה בינו לבין עורך הדין שמכין את התיק.



עורך הדין שמכין את התיק

עורך הדין אשר מכין את התיק לא חייב להתמחות בליטיגציה. להפך, פעמים רבות עורכי דין ליטיגציה נעזרים בעורכי הדין שמכינים את התיק ומכירים אותו על בוריו וכך הלקוח מקבל את הייצוג ברמה הגבוהה ביותר. כמובן, לא מומלץ אף פעם להתפשר על עורך דין מכל סוג שהוא, לא בהכנת התיק ולא בייצוג המשפטי.


תכונות חשובות בעת הייצוג

עורכי דין ליטיגציה הם עורכי דין אשר התמחו גם בייצוג בבית המשפט כשההתמחות כוללת ניהול דיון, הצגת עובדות ועוד.

תגובה 1: