יום שבת, 31 במאי 2014

לימודי צורפות למתחילים



שאלות ותשובות על לימודי צורפות למתחילים
לימודי צורפות למתחילים מתאימים למי שרוצה לעסוק במקצוע הצורפות בתור תחביב, לחובבי אופנה המעוניינים להכיר את תחום התכשיטנות וגם לבעלי קריירה קיימת. אין צורך בידע קודם על מנת להירשם אל הקורס והטכניקות העיקריות נלמדות מהבסיס. המטרה של הקורס היא להכשיר את הסטודנטים לשוק העבודה, אך גם להעניק כלים איתם יוכלו להביע יצירתיות ומקוריות. השאלה העיקרית לגבי לימודי צורפות למתחילים היא כיצד הם מתקיימים. מבחינה טכנית, יש לציין כי הקורסים והלימודים אינם דורשים מעורבות רבה ולכן הם משתלבים נהדר עם עבודה במשרה מלאה.
המאפיין הבולט ביותר של לימודי צורפות למתחילים הוא שילוב בין שלב הלימוד וההפנמה. לימודים המועברים בפגישה חד שבועית בלבד מאפשרים לסטודנט לתרגל את החומר בבית, לחזור על הנושאים הקשים ולהפנים את הידע. זו דרך אופטימאלית ללימודים מקצועיים ובתחום הצורפות יש לה משמעות מיוחדת.

איך מוצאים עבודה לאחר לימודי צורפות למתחילים?
שאלה נוספת המטרידה סטודנטים המתעניינים בקורס צורפות היא כיצד מוצאים עבודה בתחום. אפשרות אחת היא ליצור קשר עם גורמים חיצוניים כבר במהלך הלימודים, להגיע להתמחות ולהתייעץ עם מרצים ונציגי מכללות לגבי מציאת עבודה רלוונטית. אפשרות שנייה היא לפנות אל גופים שונים באמצעות אתרי האינטרנט. סטודנט לצורפות יכול לפרסם את הפרטים שלו ולהמתין לתשובה מטעם בעלי מלאכה, חברות וארגונים בכל רחבי הארץ.


עם מה מגיעים אל לימודי צורפות למתחילים?
אין צורך בהצטיידות מוקדמת או ברכישה של כלים, אביזרים וציוד מיוחד טרם תחילת הלימודים. אפשר להגיע אל השיעור הראשון עם כלי כתיבה, לרכוש את שאר החומרים בהמשך לפי קצב ההתקדמות וליהנות מתמיכה מלאה מצד צוות המרצים. תנאי הקבלה גם הם נוחים ומאפשרים השתלבות מהירה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה