יום חמישי, 22 במאי 2014

שולחן מנהלים בזול



רכישת שולחן מנהלים תמיד מעמידה את בעלי העסק בדילמה. מצד אחד יש רצון להבדיל את המנהל מיתר עובדי המשרד ומצד שני לא רוצים להוציא יותר מידי כסף על שולחן יוקרתי במיוחד שיעלה כסף רב. הצורה לעשות זאת מצוייה איפשהו באמצע. ניתן לרכוש כיום שולחן מנהלים בזול בהקשר למחיר ולא לאיכות.
שולחן מנהלים הוא בדרך כלל שולחן גדול יותר משולחנות העובדים במשרד והוא לרוב גם יוקרתי ואיכותי יותר. יש משרדים המעוצבים בצורה מודרנית המחפשים שולחן מנהלים ממתכת וזכוכית ואחרים מחפשים שולחנות מעץ מלא וכבד. כך או כך, ניתן למצוא שולחנות מנהלים בזול מבלי לוותר על האיכות.

איפה למצוא שולחן מנהלים בזול
ישנן כמה דרכים לחפש שולחן מנהלים בזול מבלי להתפשר על האיכות. דרך אחת היא על ידי חיפוש שולחן מנהלים יד שנייה. יש חברות ועסקים רבים הסוגרים את משרדיהם והם מעמידים למכירה את כל הריהוט המשרדי שלהם במחירים מאד זולים ונוחים. ניתן למצוא אותם באינטרנט באתרים של יד שנייה בסיווג ריהוט משרדי או שולחנות מנהלים. דרך נוספת היא לגשת למחסנים של סוחרי ריהוט יד שנייה ולחפש שם, ודרך שלישית היא לגשת לרשתות הגדולות בתקופות שהן עורכות מבצעי מכירת סוף עונה או לרכוש שולחן מנהלים מתצוגה. בכל המקרים הללו יש לבחון את השולחנות בפועל ולא לסמוך על תמונות באינטרנט.
בדרך זו תוכלו לרכוש לעסק שלכם שולחן מנהלים, או כמה שולחנות, במחיר הרבה יותר זול מרכישת שולחנות חדשים, ולעיתים החיפוש מאד משתלם מכיוון שניתן למצוא בדרך זו שולחנות בסגנונות רבים שיכולים להתאים לעיצובי משרד רבים ומגוונים.
רכישת שולחן מנהלים זול אינה התפשרות על האיכות, אלא שהיא מצריכה קצת יותר בירורים והשקעה בזמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה