יום שבת, 24 בנובמבר 2012

חיסכון בעלויות תקשורת



חיסכון בעלויות תקשורת – כיצד ?
אין כל ספק, כי בעידן הנוכחי אנו משלמים סכומים ניכרים מדי חודש על הוצאות שוטפות בתחום התקשורת בבית או בעסקים. מהבחינה הזו חברות עסקיות רבות מגלות כי חשבון התקשורת שלהם מגיע בכל חודש לסכומי עתק והן לא ממש יודעות כיצד לעשות חיסכון בעלויות תקשורת בצורה יעילה אשר לא תפגע, חלילה בתפקוד של העסק בשל החסכון המדובר. חברות אשר מעסיקות עובדים אשר להם מכשירים סלולריים רבים משלמות סכומים גבוהים אשר אין בהם שום צורך ואשר לרוב אינם משקפים את הצרכים האמיתיים של החברה בתחום התקשורת. אחת הדרכים לעשות חיסכון בעלויות תקשורת היא לקחת יועץ סלולרי אשר יוכל להוזיל את העלויות באופן משמעותי .
חיסכון בעלויות תקשורת – יועץ סלולרי
חברות רבות המחזיקות במכשירי סלולר רבים עבור עובדיהם חתמו הסכם עם חברת הסלולר שלהם אי שם לפני כמה שנים ומאז שנחתם ההסכם השתנו דברים רבים בעסק שצריכים לשקף גם את ההתנהלות הזו. מכיוון שרוב החברות אינן בודקות באופן שוטף את חשבון הסלולר שלהם לפרטיו הן אינן מודעות לאפשרויות החיסכון הגלומות בבדיקה זו. יועץ סלולרי הוא אדם הבקיא בכל סעיפי ההסכמים עם חברות הסלולר והוא יוכל לעשות חיסכון בעלויות התקשורת של כל חברה באמצעות בדיקת החשבון והתאמת השירות לצרכים האמיתיים של החברה .



תפקידו של יועץ סלולרי
חיסכון בעלויות תקשורת מתחיל בבדיקה מקיפה של חשבונות הסלולר שלכם מול החברה המעניקה לכם שירותים אלה. יועץ סלולרי בודק את כל מרכיבי החשבון לפרטיו ואת החיובים השונים. לאחר מכן הוא מפיק דו"ח מפורט המסכם את העלויות החודשיות של החברה ואת הרכב החשבון לחיוב החודשי. עלויות אלה מורכבות מתשלום קבוע, חבילות גלישה, עלויות ציוד, שליחת מסרונים, עלויות משתנות ועלויות למסלולים מיוחדים. הדו"ח מאפשר לעשות חיסכון בעלויות תקשורת בסכומים משמעותיים ביותר .
עמידה מול חברת הסלולר
בנוסף לדו"ח שמפיק היועץ הסלולרי הוא גם ינהל משא ומתן מחודש על אופן החשבון והחיוב שלכם על פי כל הממצאים שבדו"ח ולאחר שבירר היטב את הצרכים של החברה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה