יום שבת, 24 בנובמבר 2012

תוכנת טלמרקטינג



מה היא תוכנת טלמרקטינג ולמה היא מיועדת?

עסקים רבים זקוקים לצוותי מכירות אשר יבצעו את העבודה באמצעות מענה טלפוני ללקוחות ומכירה טלפונית. במילים אחרות – שירותי טלמרקטינג מקצועיים שיקדמו את המכירות של מוצרי או שירותי החברה. תוכנת טלמרקטינג היא תוכנת עזר מקצועית אשר מיועדת למוקדים הפועלים בשיטת טלמרקטינג ואם לדייק, היא פותחה על מנת לשפר את איכות העבודה ולאפשר פעילות יעילה יותר של המוקד הטלפוני של אותו ארגון או עסק. חשוב להקדים ולומר, כי ללא ספק, תוכנת טלמרקטינג הנה בעלת יתרונות רבים והיא מרכזת בתוכה את כל הכלים המקצועיים אשר דרושים להפעלה קלה ופשוטה של המוקד. תוכנה זאת מספקת פתרון מקצועי למערכי השיווק והמכירות הטלפוניים וגם מסייעת לגופים המגייסים תרומות לנצל את מלוא הפוטנציאל מזמן הפעילות שלהם.

מה ניתן לעשות באמצעות תוכנת טלמרקטינג?
תוכנת טלמרקטינג מאפשרת פניה קלה ללקוחות וגם להכניס את ההזמנה שבוצע, לבצע את החיוב ולהמשיך ולטפל באספקטים לוגיסטיים של ההזמנה. תוכנת טלמרקטינג יעילה כמו במוקדי טלמרקטינג של שיחות יוצאות וכך גם בשיחות טלמרקטינג נכנסות. יתרון נוסף של תוכנת טלמרקטינג הוא האפשרות לנהל מועדוני לקוחות. בנוסף, באמצעותה ניתן לבצע גם דיוור מאוד אפקטיבי ללקוחות החברה.

 
מה כוללת תוכנת טלמרקטינג טובה?
תוכנת טלמרקטינג כוללת בין השאר גם את המודלים הייעודיים המיועדים לביצוע סקרים באמצעות שאלונים וגם את הכלים הדרושים על מנת לנתח את התוצאות. ניתוח התוצאות מתבצע על ידי התוכנה באמצעים סטטיסטיים והתוצאות שמתקבלות מאפשרות לראות בבירור את תמונת המצב העדכנית והמדויקת ביותר.

אילו פעולות נוספות ניתן לבצע באמצעות תוכנת טלמרקטינג?
מלבד מה שהוזכר כאן כבר קודם, תוכנת טלמרקטינג מאפשרת לבצע חיוב מאובטח בכרטיס האשראי, להנפיק חשבונית וקבלה ולהעביר את הטיפול בפניה לשירות הלקוחות. הפניה מועברת באמצעות התוכנה יחד עם כל פרטי ההזמנה וגם המשך הטיפול על ידי מחלקת שירות לקוחות יכול להיות מתועד באמצעות התוכנה הנ"ל. תוכנת טלמרקטינג זאת מספקת את הפתרון הכולל לכל צרכי מוקד טלמרקטינג ובאמצעותה ניתן לשפר כמו את המענה וכך גם את השירות שלאחר מכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה