יום שבת, 17 בנובמבר 2012

נדל"ן עסקי


כתיבת ברושור נדל"ן עסקי
עולם הפרסום הוא כיום הכלי המרכזי עבור כל מי שמעוניין למכור מוצר או שירות מסויים ומעוניין להגיע לחשיפה אל מקסימום קונים פוטנציאלים אפשריים. יש מדיות פרסום מגוונות לצורך כך, כאשר אחת הבולטות שבהן מאז ומעולם היא הפקת עלוני פרסום = ברושרים, אשר משווקים את המוצר עליו מדובר.
כתיבת ברושור למכירה ושיווק של נדל"ן עסקי היא כלי מאד נפוץ בתחום זה. הבורשור מגיע לקהל לקוחות ממוקד ואמור לעורר עניין בנכס העומד למכירה. מצד אחד זהו כלי מאד יעיל אבל מצד שני כל מי שעוסק בתחום נדל"ן עסקי חושב בדיוק באותה הצורה, לכן יש לכתוב בורשור שיבדיל אתכם מכל האחרים. כדי להצליח בכך יש להקפיד גם על הצורה הויזואלית של הברושור ובמיוחד על כתיבה שיווקית מקצועית שתדע לעשות את ההבדל .

ברושור נדל"ן עסקי – עמוד השער
זהו העמוד החשוב ביותר והוא זה שמשאיר את הרושם הראשוני המכריע על הלקוח. על עמוד זה לספק גירוי מספיק חזק כדי שהלקוח יפתח את הבורשור ויהיה מוכן לקרוא את הפרטים הנוספים אודות הנכס. העמוד הראשון חייב להכיל סלוגן חזק ואלמנט עיצובי בעל נוכחות מרשימה. העבודה על עמוד השער היא החשובה מכולם ויש להיעזר בקופירייטר מיומן ומנוסה בתחום השיווק והמכירות כדי להגיע לתוצאות הרצויות .

ברושור נדל"ן עסקי – עמודים פנימיים
העמודים הפנימיים צריכים לספק מידע אמין ורלוונטי כדי לגרום ללקוח להמשיך ולקרוא את הבורשור עד הסוף. יש להשתמש במילים פשוטות, אך לא בסלנג של רחוב, ויש להימנע משימוש במילים מקצועיות רבות מידי המוכרות רק לאנשי מקצוע. תמיד מומלץ להשתמש באיורים, צילומים ובתרשימים כדי למשוך את הקורא מבחינה ויזואלית וכדי להעביר את המסר שחשוב לכם להעביר .

ברושור נדל"ן עסקי – העמוד האחרון
עמוד זה נועד להנעה לפעולה. בעמוד זה תפרסמו את כל פרטי ההתקשרות איתכם כולל כתובת אתר האינטרנט שלכם, כתובת המשרד, טלפונים ואי מייל. בדף האחרון מומלץ להשאיר חלק שלם ריק מתוכן כדי לאוורר את הברושור ולאפשר לקורא לרשום את הערותיו לעצמו .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה