יום שבת, 21 במרץ 2020

מוקד שירות טלפוני


קבלת הפנים שלך
מוקד שירות טלפוני הוא הלב הפועם של כל עסק, המפגש הראשון של הלקוח הפוטנציאלי עם החברה שלך. כמו שכולם יודעים, אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני, ואת התחושה שיקבל הלקוח מנותן השירות הראשון שאיתו הוא מדבר תשפיע על ההחלטה שלו האם להמשיך את הקשר.

כשאתה חושב על המוקד שלך – אתה צריך לחשוב על העסק שלך בקטן. במה אתה חזק? במה אתה מומחה? למה לפנות דווקא אל העסק שלך? מוקד שירות טלפוני מקצועי, מיומן, אדיב ויעיל הוא גורם קריטי להצלחה של עסק שרוצה לעשות יותר למען הלקוחות שלו. כשהזמן כל כך יקר, חובה לנצל אותו. מוקד שכזה שנותן ללקוח את החוויה העסקית הטובה ביותר הוא מוקד שירות טלפוני שידע לשמור לך כבעל עסק את הלקוחות שאתה רוצה להמשיך ולעבוד איתם, ומכאן השמיים הם הגבול.



מענה מגוון וייחודי                                                                                 
כולנו רוצים שיבינו אותנו; מה אנחנו רוצים, לאן אנחנו מכוונים, מהי המטרה שלנו. ככל שהמוקד שלנו יהיה מגוון יותר, בעל ידע נרחב יותר, עם יכולת לתת מענה ליותר פניות מעולמות תוכן ותרבות שונים – יותר אנשים ירגישו שמבינים אותם. גם בעל העסק וגם הלקוח רוצים להפוך את התהליך ליעיל, מהיר ואיכותי. במוקד שיודע לדבר עם האנשים בשפה שלהם, לקרוא בין השורות ולהסיק את המסקנות הנכונות – התהליך יהפוך הרבה יותר מקצועי, ובעולם של היום  מקצועיות, יעילות, למידה מהירה ומתן מענה לפתרונות הם אבני היסוד של כל קשר עסקי.
בין אם זה קשר טלפוני, מענה פנים אל פנים, בבית הלקוח או בבית הקפה – כשהלקוח ירגיש שאתה שם, איתו ובשבילו, מבין את המחשבה שלו ורואה את הדברים בזווית שלו, עשית את הצעד הראשון בהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה