יום רביעי, 11 במרץ 2020

בחירת מעלית חדשה


בחירה נכונה של מעלית חדשה לבניין מגורים, בניין משרדים או בית פרטי דורשת השוואה יסודית בין האפשרויות שעל הפרק. כאשר משווים בין האפשרויות שעל הפרק, מביאים בחשבון את היתרונות והחסרונות של כל דגם ואת הערך המוסף שלו בהשוואה לדגמים מתחרים. כמו כן, צריך לבדוק היטב איזו מעלית אכן מסוגלת לספק את המענה המדויק ביותר לצרכים של הלקוחות.

מענה לצרכים של הלקוחות כולל למשל התאמה של מעלית לבעלי מוגבלויות. לפני שבוחרים מעלית חדשה, צריך לבדוק האם היא עומדת בתקנות הרשמיות והאם אפשר להשתמש בה גם עם כיסא גלגלים, רולטור, מקלות הליכה וכן הלאה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל מעלית מציעה תנאים נוחים ומאובטחים עבור בעלי מוגבלויות ולכן זה משהו שמאוד חשוב לבדוק מראש.

התייעצות עם אנשי מקצוע לגבי מעלית חדשה
החדשות הטובות הן שלא חייבים לבחור לבד מעלית חדשה. בגלל שיש הרבה סוגים של מעליות והבדלים משמעותיים בין הדגמים והמחירים, כל מה שצריך לעשות הוא להתייעץ עם אנשי מקצוע. כאשר מתייעצים עם אנשי מקצוע, מביאים בחשבון גם את היתרונות של המעלית וגם את ההשלכות מבחינת התקנה שלה במבנה. במסגרת ההתקנה במבנה, בודקים למשל מה התחזוקה המבוקשת עבור כל מעלית ומה צריך לעשות כדי לפתור את התקלות הנפוצות שמאפיינות אותה.

במילים אחרות, התייעצות עם אנשי מקצוע לגבי מעלית חדשה היא שלב קריטי בהשוואה בין הדגמים הקיימים. לאחר מכן, כל שנותר הוא לבחון את המעלית לאור היתרונות שלה ולפי העלות המשוערת. בנוסף, כדאי לראות דוגמאות של מעליות דומות ולהשתמש בהן כדי לבצע השוואה יסודית בין האפשרויות שעל הפרק. בשלב האחרון, בוחרים את המעלית ומתאמים התקנה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה