יום שני, 18 בנובמבר 2019

מעלית חדשה


מעלית חדשה יכולה להתאים לבנייני מגורים, לבנייני משרדים ולמוסדות ציבוריים. למעשה, כל בניין רב קומות זקוק למעלית ולכן מדי פעם עדיף להחליף את הדגם הישן בדגם חדש יותר. אם מחליפים בזמן את המעלית, מונעים עוגמת נפש שמלווה תקלות בשינוע של הדיירים ואפשר גם להשביח את ערך הנכסים הפרטיים או המסחריים. 

החלפת מעלית מתבצעת בתדירות של אחת לכמה שנים. לשם השוואה, האלטרנטיבה היא להחליף רק את החלקים התקולים של המעלית כמו למשל את המנוע או את האביזרים הנלווים. הבעיה היא שהחלפת החלקים התקולים היא לעיתים הרבה פחות משתלמת לעומת רכישה של מעלית חדשה, בעיקר אם בוחרים את הדגם המתאים.

בחירת הדגם המתאים של מעלית חדשה צריכה להתבצע בליווי אישי של אנשי מקצוע מיומנים. בהקשר הזה, התפקיד של אנשי מקצוע הוא לעזור ללקוח להגדיר צרכים ועדיפויות ולאחר מכן למצוא את הפתרון שמתאים למסגרת התקציב. בהמשך, אותם אנשים מקצוע גם לוקחים אחריות על ההתקנה והתפעול של מעלית חדשה.

מה עושים כדי להתקין מעלית חדשה?
התקנת מעלית חדשה היא משימה מורכבת שדורשת רמה גבוהה של מיומנות. בשביל להתקין את המעלית על פי החוק ובצורה בטיחותית, צריך קודם לפרק לחלוטין את המעלית הישנה. תוך כדי הפירוק של המעלית הישנה, בודקים איזה מהחלקים יכולים לשמש גם לטובת המעלית החדשה ואיזה מהם צריכים להיזרק לפח.
כמו כן, הדרך להתקין מעלית חדשה היא לבדוק אותה בנסיבות שונות ומיוחדות. בדיקות אלו הן תנאי להפעלה בטוחה של המעלית ולקבלת אישור מהרשויות. בכל מה שנוגע להתקנת מעלית בבתי עסק למשל, ייתכן ויהיה גם צורך לקבל את אישור רשויות הכיבוי מבחינת המרחק בין המעלית לנקודות היציאה, המטפים וכדומה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה