יום שבת, 9 בנובמבר 2019

מעלון


מעלון הוא אחד הכלים החשובים ביותר שיש. למעשה מדובר במתקן איכותי מאוד שיכול לשאת כל אדם במעלה המדרגות ולפתור בעיות קשות מאוד בשגרת יומו. זה הזמן להבין מדוע מעלון עדיין נפוץ כאשר כבר המצאנו את המעלית, המאמר הזה יסביר לכם עד כמה המתקן הזה חשוב גם בימינו.

מעלון קל יותר להתקין
אין ספק כי מעלית יכולה להיות פתרון הרבה יותר טוב ממעלון ברוב המקרים כיוון שהיא יכולה לשאת כמה אנשים ביחד והיא נחשבת למודרנית ונוחה יותר לשימוש, אך יש לה גם חסרונות. לא מיד ההקמה של המעלית תוכל להיות אפשרית אפילו ברמה התיאורטית בגלל שלא תמיד יתנו לה את האישור, ולא תמיד יהיה מקום להקמת הפיר. לעתים באופן תיאורטי יהיה אפשר להקים אותה אך לא באופן מעשי כי ההקמה תהיה יקרה מאוד ותצטרך לבוא על חשבון חלקים אחרים של המבנה.

לפעמים מעלית יקרה מידי לכיס
לפעמים הסיבה היחידה שבגללה אין אפשרות לבנות מעלית הוא התקציב. התקציב להקמת מעלית יכול להיות גבוה מ-80 אלף שקלים אפילו אם מדובר במעליות קטנות יחסית בבנייני מגורים בני כמה קומות. חשוב לזכור כי המעלית יכולה להיות יקרה מאוד גם מבחינת התחזוקה שלה מה גם שלא כול הדיירים יסכימו להקמה הזו בגלל התהליך הארוך, המרעיש והמלכלך, וגם בגלל העלויות. העלויות של מעלון לעומת זאת הרבה יותר נמוכות ונוחות.

התקנת מעלית ארוכה ומסובכת
התקנת המעלית יכולה להיות קשה מאוד. לעתים ההקמה תימשך זמן רב, אפילו שנה שלמה. כמובן שאם תבחרו בחברת מעליות איכותית ההקמה שלה תהיה הרבה יותר מהירה אך מעלון בהשוואה אליה הרבה יותר קל להתקין. מעלון אפשר להתקין תוך יום אחד בלבד ובהפרעה מינימלית לכל מי שנמצא בבניין!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה