יום רביעי, 16 בינואר 2019

ניקוי ספות


ניקוי ספות היא לא משימה פשוטה והיא יכולה לקחת זמן רב. אם יש לכם ספה גדולה שעשויה מחומרים עדינים אתם חייבים לשים לב שאתם לא פוגעים בה ומצד שני שאתם מנקים אותה בצורה נכונה. הנה כמה טיפים לניקוי ספות שיסייעו לכם לשמור עליה כמו שהיא.
נקו את הספה מיד כשהיא מתלכלכת

אם יש בעיה אחת גדולה בניקיון היא העצלות. כולנו מתעצלים לנקות ולפעמים זה עולה לנו ביוקר, בעיקר כאשר מדובר בספה. אם יש כתם חדש עלה ספה שלכם אתם לא יכולים פשוט להתעלם ממנו וגם לא לנקות אותו לאחר מכן. אם תחכו הוא כנראה ייטמע בספה עוד ועוד עד שכבר לא תהיה לכם דרך פשוטה להסיר אותו, ואולי לא תהיה לכם דרך להסרתו כלל וכלל. יש כתמים עיקשים שמחייבים טיפול מיידי ובאופן כללי אנו ממליצים לכם לנקות כל לכלוך חדש מיד. תטפחו עליו עם מטלית או ספוג, חשוב שהם יהיו יבשים, וכך תקטינו מיד את הפגיעה.


נקו את הספה באופן קבוע לתחזוקתה

גם אם אתם פעם בכמה חודשים מגלים חריצות ומנקים את הספה אתם חייבים לזכור שאין תחליף לניקיון שבועי. הניקיון השבועי של הבית הוא בסופו של דבר זה שמעלה את איכות חייכם ושומר על סטנדרט שנעים לחיות בו. נכון שאי אפשר לנקות את הבית באופן יסודי כל שבוע, אלא אם הניקיון חשוב לכם במיוחד או שאתם פריקים של ניקיון, אך ניקוי ספות אחת לשבוע יפתור את הבעיה. כל כמה חודשים מומלץ לבצע ניקיון יסודי. ניקיון כזה לא יהיה רגיל, הוא יכלול גם קרצוף של הספה לאחר שאיבת האבק מעליה. ניקיון כל חודשיים או שלושה יכול להיות מספק אך זה תלוי במצב הספה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה