יום שבת, 12 בינואר 2019

שירותי מענה אנושי


מדוע מענה אנושי נחשב לטוב יותר?
מענה אנושי נחשב להרבה יותר טוב, אפילו באופן מכריע מאשר מענה אוטומטי, מכיוון שהלקוחות רוצים לקבל יחס אנושי. אף אחד לא רוצה שמחשב יענה לו ובטח לא כאשר יש אפשרויות רבות שצריך לזכור את כולן כדי להקיש אותן בסוף. זה מבזבז זמן רב ללקוח וכאשר יש מענה אנושי ואדם עונה בקו השני, הלקוח יכול לשאול מה שהוא רוצה ולקבל תשובה מדויקת ומהירה. אי אפשר לזלזל בשירות הלקוחות בימינו, אחד הפרמטרים החשובים ביותר להצלחת עסק מכל תחום ולא משנה מה המחיר שלו.

כמה עולה מענה אנושי?
שירות מענה אנושי יכול לעלות לכם מאות אלפי שקלים או כמה מאות שקלים בודדים בחודש. אם תבחרו להקים מוקד טלפוני כדי לספק מענה אנושי ללקוחות שלכם המשימה תהיה ארוכה, יקרה ומסובכת. לעתים זו תהיה הבחירה הנכונה כאשר לטווח הארוך יהיה עדיף שלעסק שלכם יהיה את המוקדנים שלו, כמו למשל אם אתם רוצים להוציא שיחות ולא רק לקבל שיחות וזאת למטרות מכירה, או בגלל שלעסק יש כל מיני פרטים סודיים שאי אפשר להעביר. 



מענה אנושי יכול להיות חיצוני
אם תבחרו במענה אנושי מטעם חברה חיצונית תצטרכו לשלם דמי הרשמה ותשלום חודשי בסך כמה מאות שקלים, מה שמשתנה בין חברה לחברה. מענה אנוש כזה יכול לפתור לכם בעיות רבות כיוון שאתם יכולים להתחיל לקבל את השירות הזה באופן מיידי. אתם ממש לא צריכים לבחור עובדים ולא להוציא עלויות גבוהות מידי בלי שאתם יודעים האם מוקד טלפוני באמת יעזור לכם להגדיל רווחים. אפשר לקחת סיכון הרבה יותר קטן ובעלויות קטנות יותר ואף אפסיות בזכות שירות זה ולא כדאי לכם לוותר על כך. מענה אנושי חיצוני עדיין יבדל את העסק שלכם בין עסקים אחרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה