יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

לוטודיל



החלום הגדול של כמעט כל ישראלי הוא לקבל פתאום, בוקר אקראי אחד, סכום כסף גדול במיוחד. סכום כסף שיעשה מהמשכורת החודשית שלכם צחוק. סכום כסף שישכיח מכם את כל הפעמים שבהן התרגזתם כי בתור מלצרים לא קיבלתם טיפ. סכום כסף גדול אפילו במונחים של אקזיט בשוק ההיי טק. היות שכסף לא גדל על העצים, ולרובינו אין סבתא עשירה שתוריש לנו את הדירה שלה ועוד כמה מאות אלפי שקלים, רבי מאתנו פונים לנסות את מזלנו בהגרלות של מפעל הפיס. דרך מצוינת לעול למען יצירת מצב שהסיכויים שלכם לזכות בפיס גדלים, היא על ידי הצטרפות למועדון החברים לוטודיל. מדובר על מועדון שעבורו משלמים 195 שקלים כל חודש, ובתמורה לכך משתתפים במספר עצום של 300 הגרלות פיס! מדי חודש תשמחו על זכיה בפרסים קטנים, בתדירות גדולה יותר מאשר שאר מהמרי הפיס שלא חברים במועדון. אלא שהדובדבן שבכספת הוא הפרסים הגדולים. הסיכוי של חברי מועדון לוטודיל לזכות בפרסים הגדולים באמת הוא פי שניים ושלוש מרגע ההצטרפות!

איך זה קורה?

אם אתם סקפטיים לגבי מה שמציע מועדון לוטודיל, כדאי שתבינו כיצד סיכויי הזכייה שלכם בפיס אמורים לגדול. אם תצטרפו למועדון, תצטרפו לכוח גדול של אלפי מהמרים יחד אתכם. אתם תהמרו יחדיו על הגרלות קבוצתיות, בהן סיכויי הזכייה גדולים יותר, הרבה יותר מאשר מנויי פיס או אנשים שיהמרו לבדם.


התנהלות המועדון

מועדון לוטודיל מקפיד להתנהל ביושרה מקסימלית. רק כך המועדון מצליח לזכות באמונם של כל כך הרבה אלפי חברים. לאחר שתתחילו לזכות, כל חשש יעלם מלבכם. ועם זאת תשמחו לדעת ש:
·         ההתנהלות שקופה
·         ההגרלות הן בפיקוח רואה חשבון
·         הטפסים נשלחים בנאמנות של עורך דין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה