יום חמישי, 11 באוגוסט 2016

שירותי מענה אנושי



ישראלים הם אנשים שרוצים להרגיש בידיים טובות. אנחנו אנשים שרגישים מאוד לסכנה שעובדים עלינו, שאנחנו קורבן לתרמית מסוימת, או בשפת העם, "אנחנו חוששים לאכול אותה". הדבר בא ליידי ביטוי בין אדם לחברו, ובאופן משמעותי הרבה יותר בין לקוח לבין עסק שנותן לו שירות או מוצר. אנחנו חייבים לדעת כל הזמן שלא מדובר בתרמית ואנחנו באמת מקבלים את השירות או המוצר שרכשנו. כדי לשמר לקוחות וכדי להשיג לקוחות חדשים, אם כן, מוטלת החובה על בעלי העסק לתת ללקוחות את ההרגשה שהם נמצאים בידיים טובות, יש עם מי לדבר, למי להתלונן, ממי לבקש עזרה וכדומה. ככל הנראה זאת הסיבה שבגללה אכפת לישראלים כל כך משירות הלקוחות שהם מקבלים. דרך אחת לתת שירות לקוחות טוב ללקוחות שלכם וכך לתת להם תחושת בטחון, היא על ידי רכישת שירות מענה אנושי.

מה זה מענה אנושי?
קרוב לוודאי שלכולנו יצא כבר לתקשר עם מזכירות של עסקים. אנחנו מתקשרים לעסק מסוים כדי לקבל עליו מיידע, כדי לשלם, כדי להתלונן, לבקש תמיכה טכנית, לקבוע פגישה עם נציג של העסק וכדומה. את זה מסדרת עבורנו ועבור בעל העסק הפקידה. מענה אנושי לעסקים מבצע בדיוק את אותן פעולות שמבצעת הפקידה. ההבדל הוא שפקידה מועסקת ישירות על ידי בעל העסק, אך מענה אנושי ניתן על ידי חברה ייעודית החיצונית לעסק שלכם שאתם קונים ממנה את השירות.

יתרונות השירות
אם אנחנו כבר יודעים מהו המענה האנושי, כדאי שנדע מהם יתרונותיו של המענה האנושי:

  • יתרון כלכלי – מדובר על חסכון אלפי שקלים בשנה 
  • יתרון תדמיתי – המענה האנושי נותן תדמית של עסק גדול, מאורגן ומכובד
  • יתרון ניהולי – מאפשר לנהל את העסק באופן יעיל
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה