יום חמישי, 26 בפברואר 2015

מקום לאירועים קטנים



חיפוש מקום לאירוע יכול להיות משימה מתסכלת עבור מי שאינו מכיר את התחום. בשלב הראשון כדאי לסנן בין מקומות לפי איזור ועיר. האולמות, גני האירועים והמקומות לאירועים קטנים מפוזרים בכל רחבי הארץ והם משאירים מרחב תמרון גדול. לאחר מכן רצוי להחליט מה סוג האירוע. ניתן לבחור מקום לאירועים קטנים כמו ימי הולדת, יום נישואין או ברית, להעדיף לקיים במקום חתונה סולידית או להפוך את האירוע למפגש חברתי ועסקי. אין גבול לסוגי האירועים שניתן לקיים במקומות קטנים והכל תלוי בהגדרות הראשונות.

חיפוש אחר מקום לאירועים קטנים דורש החלטה על מספר משתתפים. באופן עקרוני, נהוג לקיים אירועים קטנים בהיקף של 100-200 מוזמנים, אך יש מקומות המאפשרים גם הזמנה של 200 איש ומעלה. מספר המשתתפים צריך לעלות בקנה אחד עם גודל השטח וסוג השירותים הניתנים באירוע. מעבר לכך, רצוי לנצל את ההזדמנות ולשאול את נציגי המקום לגבי כשרות. יש מקומות ללא כשרות ומקומות עם תעודת כשרות רגילה, כשרות למהדרין או כשרות גלאט.

מה הקשר בין מקום לאירועים קטנים לבין סגנון האירוע?
המקום קובע את הסגנון ואת החוויה של המשתתפים והאורחים. כדאי להגיע לפחות לאירוע אחד המתקיים במקום ולראות אותו מעוצב ומואר. בניגוד למה שנהוג לחשוב, סגנון האירוע לא אמור להשפיע על התקציב. המחיר של אירוע במקום קטן תלוי במיקום הגיאוגרפי, בתקופה בשנה ובשירותים מיוחדים המבוקשים על ידי הלקוח.
מקום לאירועים קטנים מספק אפשרויות רבות. בעלי אירועים שלא מוכנים להתפשר על אווירה משפחתית וחברתית צריכים לבחור מקום כזה, אך עליהם לעשות זאת בצורה נכונה. כדאי להשקיע לפחות כמה ימים בחיפוש אחר מקום לאירועים קטנים ולשים לב לכל המאפיינים הייחודיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה