יום חמישי, 19 בפברואר 2015

ההתקנה והמערכת של שואב מרכזי



לשמור על הבית נקי – ולעשות את זה ביעילות
הצורך בשמירה על ניקיון המבנה הוא צורך חשוב ומרכזי בחיי היום-יום, בין אם מדובר בבית שלנו ובין אם מדובר במרחב העבודה שלנו. השמירה על הניקיון היא לא משימה פשוטה ובדרך כלל גם לא משימה זולה – אנחנו משקיעים עשרות ומאות שקלים על מכשירי חשמל, מוצרי ניקוי שונים וגם אז צריכים לעבוד קשה. אנחנו כאן כדי להגיד לכם לחכות שנייה עם רכישת שואב אבק מסורבל ולא יעיל – ולבדוק אופציה יעילה בהרבה.

שואב מרכזי – המערכת היעילה והאיכותית ביותר לניקוי הבית
כשאנחנו מחפשים שואב אבק, אנחנו מחפשים לרוב שילוב בין מחיר רווחי, יעילות מכשיר גבוהה ומינימום התעסקות מסביב – בניקוי פילטרים או פעולות דומות. לכן המערכת הטובה ביותר לשאיבת אבק ושמירה על ניקיון הבית היא מערכת שואב מרכזי. מערכת שואב מרכזי מותקנת בבית כחלק בלתי נפרד ממנו – מתחת לרצפה, בקירות או בתקרה. המערכת מבוססת על שואב פנימי חזק שנמצא, כאמור, בתוך שלדתו של המבנה – וממנו יוצאים צינורות לשקעי שאיבה הפזורים ברחבי המבנה. את השאיבה עצמה מבצעים בחיבור צינור פשוט ונוח לשקעי השאיבה – ועבודה איתו כשואב אבק לכל דבר. מדובר במערכת נוחה ויעילה בהרבה משואבי האבק הביתיים שאנו מכירים – מנקה ביעילות גבוהה בהרבה ללא הצורך בהיגררות עם מכשיר מסורבל מחדר לחדר.

ממה מורכבת מערכת שואב מרכזי?
מערכת שואב מרכזי מורכבת ממספר חלקים שהופכים אותה למערכת היעילה והאפקטיבית ביותר בתחום שאיבת האבק. ראשית – מנוע השאיבה והצינורות המותקנים בשלדת הבית, ושקעי השאיבה שיוצאים בכל חדר רצוי בבית. את המערכת משלימים צינור השאיבה – שיכול להיות פשוט או אלקטרוני – וראשי השואב השונים. בנוסף, מערכות שואב מרכזי מודרניות כוללות גם שקעי יעה נמוכים להתקנה במטבח – להקלה משמעותית על פעולת הטאטוא וניקוי המטבח.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה