יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

קופת חולים כללית טלפון

כל מי ששייך לקופת חולים כללית, מחפש לעתים במחשב אחר" קופת חולים כללית טלפון" על מנת לקבל מענה עבור קביעת תור לרופא, לרופא משפחה, עבור ביצוע בדיקות דם או קבלת מענה רפואי ראשוני לאחר שיחה עם אחות מקצועית. אתם יכולים כמובן להגיע לסניפי קופת החולים, אך היום אין צורך לצאת מהבית אם כל שאתם רוצים לעשות הוא לקבוע תור לרופאים או לברר פרטים על הביטוחים השונים שלכם.

קופת חולים כללית טלפון בכל שפה
יכול להיות שאתם לא דוברי השפה העברית ובדיוק עבורכם ישנו את המוקד הטלפוני  של קופת חולים כללית עם נציגי שירות אשר דוברים את השפה שלכם. אתם יכולים לקבוע תור בכל שפה, לשאול שאלות, להזמין ביטוחים ולקבל שירות לפי השפה אותה אתם דוברים (כמובן, אם אתם קובעים תור לרופא ואינכם מדברים עברית מומלץ שתבקשו רופא אשר דובר את שפתכם).

למידע נוסף לחץ כאן – קופת חולים כללית טלפון

קופת חולים כללית טלפון בכל שעה
יכול להיות שאתם חשים שלא בטוב, לילד יש חום או יש לכם ספקות ולפני שאתם יוצאים מהבית תרצו לקבל חוות דעת כללית ראשונית. במקרה כזה ניתן לבצע חיוג המוקד הטלפוני של קופת חולים כללית ולבקש לשוחח עם אחות. האחיות זמינות עבורכם לאורך כל שעות היממה וגם בשבתות או חגים תוכלו לקבל מענה. כמובן, לא מדובר במענה של רופא שרואה אתכם, אך אם אתם רוצים לקבל החלטה האם לצאת מהבית או לא ואם יש לכם שאלה לגביי מינון תרופות, תוכלו להתקשר למוקד.
 
קופת חולים כללית טלפון או אינטרנט
יכול להיות שנוח לכם ליצור קשר דווקא דרך האינטרנט ולא דרך מוקד אנושי או ממוחשב. במקרה כזה האינטרנט יעמוד לרשותכם לאורך כל שעות היממה ואתם תוכלו לקבוע בקלות תור לרופאים השונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה