יום שבת, 22 בנובמבר 2014

סקר אבטחת מידע פיזי



בתור מנהלי עסקים אתם בוודאי רוצים לדעת כמה שיותר על היכולת שלכם להגן על המידע בעסק, והגיע הזמן שכולנו נבין שמדובר גם על הגנת מידע באופן פיזי. עוד לפני שאתם פונים אל כל מיני חברות שתוכלנה לשמור על המידע שלכם בצורה טובה יותר, כדאי שתזמינו סקר אבטחת מידע פיזי, כי סקר אבטחת מידע פיזי יוכל להסביר לכם איפה אתם עומדים והאם המידע שלכם מוגן או לא. 

מדוע חשוב להגן על המידע?
זה לא משנה באיזה תחום אתם נותנים שירות, כי בכל תחום שהוא יש לכם תחרות. זו הסיבה לכך שאתם צריכים להגן על המידע שלכם בצורה רצינית, כי אם המתחרה שלכם יוכל להגיע לכל הנתונים שחשובים לכם או לרעיונות שלכם, הרי שאתם עלולים להפסיד לקוחות רבים. ההשקעה בתחום הזה חשובה והיא משתלמת כך שלא כדאי להזניח זאת. 

לאיזו חברה כדאי לפנות?
לא כל חברה יכולה לתת לכם שירות של סקר אבטחת מידע פיזי, כי אפילו חברות שעוסקות בתחום של אבטחת מידע לא תמיד יכולות לעשות את זה. צריך מיומנות מיוחדת ובעיקר ידע כי לבצע סקר אבטחת מידע פיזי, כך שבהחלט כדאי שתבדקו היטב לאיזו חברה אתם פונים להזמנת שירות שכזה. 

מה עושים עם תוצאות הסקר
עוד דבר שצריך להבין, זה שעצם העובדה שעושים עבורכם סקר אבטחת מידע פיזי עדיין לא מעידה על כך שזה מספיק, כי אם לא תתקבלנה, בין היתר, מסקנות מהסקר הזה, הרי שאין בו ערך. לכן חשוב ביותר להזמין סקר אבטחת מידע פיזי שיכלול גם מסקנות והצעות לייעול, כי הרעיון הוא שבסופו של דבר יהיו לכם את כל הכלים כדי להגן על המידע בעסק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה