יום שבת, 21 בדצמבר 2013

יעוץ ביטחוני



על יעוץ ביטחוני לעסקים בעידן של חוסר וודאות

יותר ויותר עסקים היום שוכרים שירותי יעוץ ביטחוני מחברות המתמחות בתחום. מהו יעוץ ביטחוני? מדוע הוא חשוב בעידן שבו אנו חיים? כיצד הוא יכול לתרום לפעילות העסקית ולסייע למנהל החברה להרגיש רגוע יותר? כל התשובות לכל השאלות במאמר זה.

כמה מילים על שירותי יעוץ ביטחוני
אין עוררין על כך כי החיים בעידן של המאה ה- 21 מציבים בפנינו אינסוף סכנות כאלה ואחרות אשר יתכן ונאלץ להתמודד מולן מתיש הוא במהלך החיים שלנו: איומי טרור, סכנת התחממות גלובאלית, היעדר פיקוח על העולם הווירטואלי ועוד תופעות לא נעימות שונות ומגוונות. חשוב לציין כי בעידן כזה, לא רק ראשי ממשלות וקברניטי מדינה חשופים לאיומים רבים, אלא גם בתי עסקים מקטנים ועד גדולים לצורך הענין על כל המשתמע מכך. בין אם מדובר בגניבת מידע או בגניבת רכוש, בפריצה לרשת המחשבים של העסק, בביצוע ריגול תעשייתי או במעילה של עובד בארגון – אין כל צל של ספק כי בעלי עסקים צריכים להיות עם יד על הדופק מטבע הדברים, ולשמור מכל משמר על העסק אשר הקימו בדם ויזע מן הסתם.

אל הקונטקסט הזה נכנסים שירותי היעוץ הביטחוני, אשר בעצם בסופו של דבר נועדו ל"תפור" עבור בית העסק את מערך האבטחה אשר דרוש לו, בהתאם לצרכיו העסקיים. חברה העוסקת בתחום של יעוץ ביטחוני תלווה את הלקוח, בעל העסק, בתהליכי השינוי שיובילו לשיפור רמת הביטחון בבית העסק, תסקור בפניו את תמונת הסיכונים והאיומים הפוטנציאליים הניצבים בפני העסק, ותגבש עבורו "תוכנית ביטחון", שתאפשר לתת מענה לכל אחד מהאיומים הקיימים.

כיצד למצוא חברה המספקת שירותי יעוץ ביטחוני
לאחר פיגועי ה-11 בספטמבר צצו כמו פטריות אחרי הגשם חברות רבות ליעוץ בטיחוני המציעות, בין היתר, שירותי יעוץ לעסקים. באמצעות הרשת, ניתן להיחשף אל ההיצע הרב בתחום, לקרוא קצת על כל אחת מהחברות הקיימות, להתרשם מההמלצות הקיימות עליהן ומהניסיון של כל אחת מהן בשוק, ובסופו של תהליך, ליצור התקשרות עם חברה המתמחה בתחום, שעשתה רושם כמקצועית, רצינית ובולטת. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה