יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

פירוק חברות מרצון



כאשר אנחנו מדברים על פירוק של חברה כל שהיא, חשוב מאד להבין כי יש לא מעט סיבות אשר בגללן בעלים של חברה מסוימת כל שהיא מחליטים לפרק אותה. במידה ובתור בעלי השליטה בחברה שלכם אתם מעוניינים לשקול את האופציה של פירוק חברה מרצון, אז אין כל צל של ספק שאתם צריכים לדעת לקראת מה אתם הולכים. ראשית, כדאי לדעת שפעמים רבות פירוק חברה מרצון יכול להיות הרבה יותר חיובי מאשר פירוק שעליו מורה בית המשפט, ושנית, צריך לדעת שבכל מקרה חייבים לבצע את הדברים בצורה מסודרת ביותר מטבע הדברים ולהיעזר באנשי המקצוע הרלבנטים לשם כך כמובן.

החשיבות של פירוק החברה
חברות בישראל אשר רשומות עדיין בתור חברות עובדות ופעילות הן חברות אשר צריכות לדווח על כל הפעילות הכלכלית שלהן, והן צריכות לשלם גם לא מעט מיסים. על כן כדאי מאוד לא להמתין זמן רב מן הרגע אשר בו מתקבלת ההחלטה של פירוק חברות מרצון, ועד ביצוע הדברים כיוון שבכל הזמן הזה החברה שלכם עדיין קיימת. 



פירוק מסודר
פירוק חברה מרצון חייב להיעשות על פי הכללים הברורים של רשם החברות, בין אם הם כוללים את החתימה של כל הדירקטורים בחברה על תצהיר של כושר פירעון מקורי ובין אם כוללים את כל השלבים האחרים. רק כאשר מבצעים פירוק חברה מרצון בצורה מסודרת אפשר להיות בטוחים שלא יישארו ממנה חובות לשנים הבאות וכי הכול מתבצע על הצד הטוב ביותר.

ליווי הליך פירוק חברות
בכל הליך של פירוק חברות, בין אם זה הליך שנכנסים אליו מרצון ובין אם לא, צריך ליווי מקצועי. הליווי המקצועי יכול לגרום לכך שלא תפספסו שום שלב בפירוק החברה, ומעבר לכך, הליווי המקצועי גם יעזור לכם להבין מה אתם באמת צריכים לעשות. אומנם אף אחד שפותח חברה לא חולם על היום שבו הוא יצטרך לפרק אותה ולסגור אותה, אך אין ספק שלעיתים עדיף להיפרד מהחברה הלא מוצלחת ולעיתים עדיף למצוא פרנסה אחרת והרבה יותר בטוחה ונוחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה