יום שני, 25 ביוני 2012

אחסון אתרים


איזה אחסון אתרים אתם צריכים?
אחסון אתרים הוא נושא שיש לתת עליו את הדעת, ולהתייחס לפרמטרים שונים הקשורים לעניין לפני שאתם מחליטים היכן לאחסן את האתר שלכם. פעמים רבות, אתם יכולים לקרוא מידע שמוצג ברשת על בחירת השרת המתאים לאתר, ובחירת חבילה נכונה של גודל ואחסון עבור אתרי אינטרנט. השאלה הנשאלת כמובן היא מהו הגודל הטוב ביותר עבור האתר שלכם? האם אתם צריכים חבילה גדולה עם כל השירותים? ואולי דווקא חבילה מצומצמת תספיק? ואולי משהו באמצע? בואו וננתח את כל הפרמטרים ונבדוק את הדברים.

הגודל כן קובע
אין ספק שהפרמטר המרכזי שמשפיע על מחיר של חבילות אחסון אתרים הוא הגודל של החבילה. יש הבדל בין חבילות אחסון אתרים שמציעות ג'יגה וחצי, לבין חברות שמציעות חבילות של שלוש ג'יגה, ואף יותר. ההבדלים הם משמעותיים ויכולים להגיע למאות שקלים בכל חודש וחודש. אלא שזה לא אומר שאתם צריכים דווקא לבחור את החבילה המינימלית ביותר. מדוע?

תמיד צריך מקום להתרחב
חשבו על מבצע שבו רכשתם חבילת אחסון אתרים שתתאים בדיוק לגודל האתר שלכם כפי שהוא. אולם כעבור חצי שנה אתם רוצים להרחיב את האתר שלכם. כעת אתם תצטרכו לעבור לחבילה אחרת של אחסון אתרים ותידרש פרוצדורה נוספת לצורך הסדרת העניין. מן הצד השני, אם תרכשו חבילה גדולה מידי של אחסון אתרים, יתכן שאתם סתם תשלמו סכום חודשי גבוה מידי, ותקבלו סל גדול של מוצרים שאין לכם מה לעשות איתם כלל וכלל. אז מה הפתרון הטוב ביותר עבורכם?

לעשות ניתוח מעמיק לפני הבחירה בפועל
חשוב מאד לבחור חבילת אחסון אתרים שתתאים לכם, וגם תאפשר לכם פוטנציאל התפתחות ברמה סבירה. שימו לב שהמון חברות אחסון אתרים ינסו לפתות אתכם בחבילה עם שורה ארוכה של שירותים. חשוב לקרוא על כל השירותים, ולראות האם הם נחוצים לכם בכלל, או שאולי הם מיותרים. מהצד השני, יתכן שתגלו שירותים שאתם תצטרכו באופן בהול לצורך קיומו של האתר. לכן תמיד כדאי לבצע מחקר מעמיק בנושא, ואז לבחור את החבילה המתאימה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה