יום שני, 13 בדצמבר 2021

שיזוף עצמי

 

שיזוף עצמי עם מוס או ספריי?

גם ספריי וגם מוס יכולים לעזור להשיג את היתרונות השונים של שיזוף עצמי. באמצעות שיזוף עצמי ניתן להשיג מראה אחיד, אסתטי ונעים בכל האזורים השונים של הגוף. כמו כן, מוס או ספריי שיזוף מנטרלים את התלות בתנאי מזג האוויר או בשמש. באמצעות שיזוף עצמי, אפשר להשיג את המראה המבוקש והמועדף לכל אורך ימות השנה.

השאלה היחידה היא האם כדאי להעדיף שיזוף עצמי עם ספריי או עם מוס. מצד אחד, הספריי נחשב נגיש יותר כי ניתן ליישם אותו בקלות גם באזורים מרוחקים ופחות נגישים. מצד שני, המוס נעים למגע ואפשר להשיג אותו גם במרקם סמיך יותר של קרם. אז כמו תמיד, מה שצריך לעשות על מנת להכריע בין שיזוף עצמי עם מוס או ספריי הוא לנסות כל אחד מהתכשירים.



איך בוחרים תכשיר של שיזוף עצמי?

האמת היא שהשוואה בין מוס או ספריי היא רק חלק מתוך מערכת שיקולים רחבה יותר. אם רוצים להשיג את היתרונות של שיזוף עצמי מבחינת תוצאות ונוחות, הדרך הנכונה לעשות את זה תהיה לבדוק לעומק מהם המרכיבים הפעילים שיש בתוכו. בין היתר, ניתן לקרוא את המפרט המלא המפורסם על ידי היצרן ולבחור תכשיר שיזוף עצמי שיש בו כמה שיותר מינרלים, ויטמינים וחומרים פעילים שבריאים עבור העור ותורמים לו.

כמו כן, כדאי לבחור תכשיר של שיזוף עצמי שמאפשר להשיג גוון טבעי לבחירת המשתמשים. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל התוצאות של יישום ספרי או מוס הן אותו דבר. אם משווים בין סוגים שונים של תכשירים של שיזוף עצמי, רואים הבדלים בגוונים ובתוצאות. בסופו של דבר, המטרה היא להשיג צבע כמה שיותר טבעי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה