יום רביעי, 25 בנובמבר 2020

מעלית ביתית ללא פיר

האפשרות לבנות מעלית ביתית ללא פיר משנה מן היסוד את התפיסה של בעלי מוגבלויות. מצד אחד, אותם בעלי מוגבלויות נאלצו עד לפני כמה שנים לוותר כמעט לגמרי על האפשרות לגור בבית פרטי עם מפלסים ומדרגות. מצד שני, בעלי המוגבלויות גם מודעים לכך שיש כיום פתרונות נגישות. עם זאת, התנאי להתקנה של אותם פתרונות נגישות היה בניית פיר – אבל באמצעות מעלית ביתית ללא פיר זה כבר לא ככה.

מעלית ביתית ללא פיר מייצגת פתרון בטוח, זמין וזול יחסית שבו אפשר להשתמש על מנת להנגיש כמעט כל סוג של מבנה. באמצעות הנגשה של בית פרטי עם מעלית מן הסוג הזה, ניתן גם להשביח את ערך הנכס ולמעשה להעלות אותו בעשרות אחוזים. היות ובדרך כלל המעלית עצמה לא ממשיכה עם בעלי המוגבלויות אל הבית החדש שלהם, כל שנותר הוא להשאיר אותה בבית הקיים ולדרוש עבור הנכס מחיר גבוה מהמקובל בענף ובשוק.

כך בוחרים מעלית ביתית ללא פיר

בחירה נכונה של מעלית ביתית ללא פיר מבוססת על שיקולי מחיר, תועלת והתאמה לצרכים של קהל היעד ובעלי מוגבלויות. במקביל, כדאי לבדוק מה הגובה המרבי המותר על פי התקן הישראלי ומה כושר הנשיאה של כל דגם. אם רוצים, אפשר גם להכניס אל תוך מערכת השיקולים את הנושא האסתטי ולבדוק באיזה סגנון עיצוב הכי כדאי לשלב מעלית ביתית ללא פיר.

התקנה של מעלית ביתית ללא פיר מתבצעת כאשר אחד הדיירים נזקק לעזרה עקב מחלה, פציעה או מכל סיבה אחרת. במקום לעזוב את הבית, אפשר להתקין מעלית ביתית ללא פיר עד גובה של 4 מטר ולשפר משמעותית את איכות החיים.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה