יום ראשון, 25 באוקטובר 2020

מענה טלפוני אנושי במיקור חוץ

מודל של מיקור חוץ מאפשר לחברות מסוימות לספק שירותי מענה טלפוני אנושי לכל סוגי העסקים. שירות מן הסוג הזה יכול להתאים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים ולעיתים קרובות הוא גם מגבה אותם במקרים של קמפיינים שיווקיים. אם למשל העסק מתחיל בקמפיין שיווקי אך אין לו את המערכת המתאימה להתמודדות עם כמות גדולה של פניות, הפתרון הכי טוב יהיה להפעיל שירות של מענה טלפוני אנושי במודל של מיקור חוץ.

השאלה המתבקשת היא מי הן אותן חברות שמציעות את השירות הזה של מענה טלפוני אנושי במיקור חוץ. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא כל החברות פועלות באותה שיטה או מציעות את אותו שירות. בפועל, יש הבדלים בין החברות שמציעות את השירותים הללו והם באים לידי ביטוי בתכונות של מענה טלפוני אנושי, במספר אנשי הצוות שמגויסים לטובת העסק וכמובן במחיר ובזמינות.

כך בוחרים שירות של מענה טלפוני אנושי

בחירה נכונה של שירותי מענה טלפוני אנושי מחייבת היכרות עם המאפיינים השונים של כל חברה. בגלל שלכל חברה יש מאפיינים מעט שונים, צריך להתחיל בהגדרת צרכים וסדר עדיפויות. לאחר מכן, משווים בין החברות על פי פרמטרים אובייקטיביים – כמו למשל מחיר והמלצות שיש מצד לקוחות קודמים.

עוד דרך טובה לבחור שירות של מענה טלפוני אנושי היא לברר מה רמת הניסיון של אותה חברה בתחום המבוקש. בהקשר הזה, השאיפה העיקרית של בעלי עסקים היא לדאוג שאת השירות של מענה טלפוני אנושי במיקור חוץ הם יקבלו רק מחברה שמבינה מה הם עושים. כאשר זה המצב, יש סיכוי גבוה יותר לכך שהמענה הטלפוני האנושי גם יידע איזה התשובות לתת ללקוחות שיוצרים קשר. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה