יום שישי, 11 בספטמבר 2020

ספות עור

 

מאפיינים של ספות עור

השימוש בעור או חומרי גלם דמוי עור מאפשר לשדרג סוגים שונים של מערכת ישיבה. עם זאת, לכל הסוגים הללו של מערכות ישיבה אפשר גם להתייחס בתור ספות עור. לאחר מכן, ניתן להיכנס לעובי הקורה ולנסות לבדוק מה מאפיין ספות עור לעומת ספות בד וספות רגילות. בנוסף, אפשר להשתמש בהשוואה בין סוגים שונים של ספות כדי להגדיל את הסיכוי לעמידה במסגרת התקציב. אם לא יודעים מה לחפש או מה מאפיין כל ספה, קשה יותר לעמוד בתקציב שנקבע מראש עבור הרכישה שלה.

המאפיין העיקרי של רוב הדגמים בספות עור הוא עמידות. בגלל שמשתמשים בעור או בחומרי גלם דמוי עור, המשמעות היא עמידות טבעית וגבוהה בפני בלאי, שחיקה ולכלוך. במידה והספה בכל זאת מתלכלכת, אפשר לנקות אותה בקלות עם חומרים טבעיים או עם מטלית רטובה. במשפחות עם ילדים למשל, הנושא הזה קריטי ויכול לעשות את ההבדל בין ספות עור מתוחזקות ויפות לבין בזבוז של זמן ומשאבים.



דגמים של ספות עור

עוד דרך לבדוק את ההבדל בין הדגמים השונים של ספות עור היא להתמקד במידות שלהן. המידות של הספות צריכות להתאים לגודל חלל הפנים, לאופי של הסלון ולמרחק משאר מערכות הישיבה או הרהיטים. כאשר חלל הסלון נשאר מרווח גם אחרי שמשלבים בתוכו סוגים שונים של ספות עור, קל יותר לספק פתרונות ישיבה עבור בני משפחה ואורחים.

בנוסף, אפשר לראות שיש סוגים שונים של ספות עור דרך קטלוגים באתרי אינטרנט או אולמות תצוגה בחנויות ובסניפים. לחילופין, ניתן להתייעץ עם מעצבי פנים ואנשי מקצוע. אם מערבים מעצבי פנים בתהליך קבלת ההחלטות, יש סיכוי גבוה יותר שספת העור תמצה את הפוטנציאל המלא שלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה