יום שבת, 16 במאי 2020

מוקד שירות


מה התפקיד של מוקד שירות טלפוני?
המטרה העיקרית של מוקד שירות טלפוני היא לספק מענה ותשובות לכל מי שיוצר קשר עם העסק, החברה, הגוף הציבורי או כל מוסד אחר. בגלל שאין אפשרות שבעלי העסק או העובדים הם אלו שיענו ללקוחות, צריך מוקד שירות טלפוני שיסנן את הפניות ויאסוף אותן בצורה מסודרת. ברוב המקרים, יש גם אפשרות להכשיר כוח אדם שמסוגל לתת מענה ופתרון לבעיות הנפוצות כדי למנוע יצירת קשר נוספת של הלקוח עם העסק.

מלבד האמור לעיל, התפקיד של מוקד שירות הוא גם ליצור בידול בין עסקים. כאשר עסקים משתמשים בשירות של מוקד שירות טלפוני במודל של מיקור חוץ למשל, הם מציעים לקהל היעד והלקוחות שלהם את אותו מענה כמו חברות גדולות ותאגידים בינלאומיים. במקביל, אותם עסקים מרוויחים יתרון מול המתחרים הישירים שלהם – בלי קשר להיקף הפעילות האמיתי או למספר הלקוחות שמשלמים על המוצר או על השירות.


החשיבות של מוקד שירות
מוקד שירות טלפוני חשוב מאוד עבור העסק. בניגוד למוקד שירות פרונטאלי שנועד לקבלת קהל אבל הוא לא יכול להיות זמין מסביב לשעון, כאן מדובר על מוקד שזמין מכל מקום בעולם, מסביב לשעון ובהתאמה אישית לצרכים של בעלי עסקים. במילים אחרות, הזמינות של מוקד שירות טלפוני מתואמת מראש מול בעלי עסקים וגם תסריט השיחה עולה בקנה אחד עם הצרכים שלהם.

מוקד שירות טלפוני קריטי לבעלי עסקים שרוצים לשמור על קשר חיובי עם הלקוחות שלהם. לצד החשיבות של הפעלת מענה כזה בעסקים חדשים ולצורך גיוס לקוחות, חשוב גם להביא בחשבון את העניין של השימור. בעזרת שימור הלקוחות ניתן להגדיל את היקף הפעילות של העסק, את ההכנסות וכמובן גם את הרווחים נטו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה