יום שני, 3 ביוני 2019

טיול לפיליפינים


אירועים שאותם כדאי לחגוג על בסיס טיול לפיליפינים
טיול לפיליפינים מבטיח חוויה בלתי נשכחת לגברים, נשים, ילדים ואפילו תינוקות. איי הפיליפינים הפכו בשנים האחרונות ליעד תיירותי מבוקש ויותר ישראלים מגלים אותם. מעבר לכך, כיום כבר ברור שלא מדובר ביעד של תרמילאים או חיילים משוחררים בלבד. דווקא העובדה שמדובר במדינת איים הופכת את הפיליפינים למקום שבו ניתן לחגוג גם אירועים מיוחדים. 

יש המון אירועים שאותם כדאי לשקול לחגוג בעזרת טיול לפיליפינים. האפשרות הראשונה והקלאסית היא להזמין את בני הזוג לטיול בפיליפינים לקראת ימי הולדת, בימי נישואין או בימי אירוסין. לחילופין, יש כאלה שמבלים בפיליפינים כבר במהלך ירח הדבש וזוגות שמשלבים את הטיול עם ביקור בארצות הברית, בניו זילנד, באוסטרליה או כמובן במזרח הרחוק.

אפשרות שנייה היא לחגוג על בסיס טיול לפיליפינים עם המשפחה המורחבת. זה בעצם מה שקורה כאשר הורים לילדים מזמינים טיול לקראת בר מצווה ובת מצווה, בימי הולדת חשובים או במהלך החופש הגדול וחג פסח. למעשה, חול המועד פסח מתאים מאוד לטיול כזה כי התקופה המומלצת עבור ביקור בפיליפינים מתחילה בדצמבר ונמשכת עד מרץ. 

עם מי כדאי להגיע לפיליפינים?
את ההבדלים בין סוגי אירועים שנחגגים במהלך טיול לפיליפינים ניתן לזהות גם לפי קהל היעד. גברים ונשים למשל בוחרים לחגוג מסיבות רווקים ורווקות בפיליפינים, ויש כאלה שמזמינים את כל החברים והחברות שלהם על מנת לשדרג את הטיול. על אף שהמחיר של טיסה לפיליפינים גבוהה בהשוואה לארצות הברית או אירופה, הנחיתה ביעד הופכת את ההשקעה למשתלמת. לבסוף, ניתן להגיע לפיליפינים גם עם קולגות. זה בדרך כלל קורה כאשר טיול לפיליפינים מופק על ידי חברות, עסקים, יזמים, אנשים עסקים ועוד. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה