יום שני, 13 באוגוסט 2018

מנעולן בתל אביב


תל אביב היא העיר השנייה הכי גדולה מבחינת שטח ואוכלוסייה וכולם מכירים את הבעיה הקשה שבה: הפקקים. לעתים עומסי התנועה עד כדי כך קשים שקשה מאוד להגיע מנקודה לנקודה אפילו שהמרחק ביניהם הוא כמה קילומטרים ספורים בלבד. כיצד מנעול מסתדר במתאר הזה?

מנעולן בתל אביב: בעיקר על אופנוע

רוב המנעולנים שפועלים באזור תל אביב ובאופן כללי בערים גדולות אחרות בארץ ובכל רחבי העולם, יתניידו בעיקר על אופנוע או קטנוע. הסיבה לכך ברורה: הרבה יותר קל לנוע על אופנוע כאשר אין צרך לחכות בפקקים ובעומסי תנועה. בסופו של דבר אחד הפרמטרים החשובים ביותר לבחירת מנעולן בתל אביב הוא זמן ההגעה שלו ובמידה וזמן ההגעה יהיה ארוך מאוד הרי שהלקוח יחפש מנעולן אחר. לכן המנעולנים ניידים בצורה טובה יותר על רכב דו גלגלי. 

ארגז כלים קטן ומספק

אחת הסיבות שמנעולן בתל אביב נייד על אופנוע או קטנוע היא שהוא יכול. בניגוד לבעלי מקצוע אחרים צריכים להגיע עם ציוד די כבד כמו למשל משאבות, מקדחות וכן הלאה, המנעולן בסך הכל צריך ארגז כלים די קטן שאמנם יכול להגיע למשקל של כמה קילוגרמים טובים, אך הוא עדיין קטן מימדים וקל לנשיאה. אפשר למקם אותו ברכב דו גלגלי בקלות ללא הפרעה.

מה החסרונות של ניוד על אופנוע?

לאופנוע וקטנוע יש גם חסרונות ולא רק יתרונות כאשר החיסרון הבולט הוא שבמזג אוויר בעייתי, ההגעה תהיה הרבה יותר קשה. כשיש רוחות חזקות או כשיש גשמי זלעפות, מנעולן בתל אביב יכול להתעכב הרבה יותר כי הוא יכול להירטב ולהחליק בכל רגע של חוסר תשומת לב. כמו כן, המנעולנים צריכים להוציא רישיון על רכב דו גלגלי וזה לא תמיד כל כך פשוט.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה