יום רביעי, 25 ביוני 2014

תכשיטים



בחירת תכשיטים לפי סוג האירוע

גברים ונשים המעוניינים להגיע לאירוע פרטי או עסקי במיטב מחלצותיהם חייבים לדעת כיצד לבחור תכשיטים. אביזרי אופנה מן הסוג הזה משפיעים על המראה הכללי, מקנים ערך מוסף לבגדים ויכולים לבוא לידי ביטוי בעגילים, טבעות, שרשראות, צמידים ועוד. אך כיצד מבצעים התאמה אידיאלית בין אביזרי אופנה ויהלומים לבין סוג האירוע?



בשלב הראשון של בחירת תכשיטים כדאי לאסוף פרטים על האירוע המיועד. במידה ומדובר על אירוע פרטי ומצומצם, ניתן להסתפק בעגילים סולידיים בסגנון סוליטר. באירועים המוניים יותר דווקא עגילים גדולים עם יהלום משובץ ואבני חן יכולים לתת מענה על הדרישות האופנתיות. מנגד, באירועים עסקיים השאיפה היא לייצר מראה אקסקלוסיבי וייחודי.


גם האופי הוא בעל חשיבות

אחרי שעורכים היכרות ראשונה עם אופי האירוע, ניתן לבחור תכשיטים לפי העדפות אישיות. יש כאלה שלא רוצים למשוך יותר מדי תשומת לב ולכן מעדיפים אביזרי אופנה מינימאליים. אירועים הם הזדמנות מצוינת להוציא תכשיטים מיוחדים, אך אי אפשר לקבוע באופן חד משמעי איזה אביזר הוא המתאים ביותר. לכל אחד יש סדר עדיפויות אחר ולכן מדובר על החלטה סובייקטיבית.

השילוב בין סוג האירוע לבין האופי האישי הוא זה שקובע כיצד להתלבש ואיך להיראות. היום כבר ידוע שניתן להשיג יתרונות חברתיים רבים עם מראה מלוטש ואופנתי. בחירת תכשיטים בהתאם לאישיות היא אינה פריבילגיה. אפשר כמובן להיעזר בעצות של חברים או בני משפחה, אך בסופו של דבר האדם צריך להרגיש נוח עם מה שהוא לובש. ניתן ומומלץ לשלב בין אביזרי אופנה שונים, אולם חשוב לא פחות לשמור על הרמוניה ומראה אחיד. אופנה מאוזנת משתלבת בצורה אחידה עם סגנון החיים ומשדרת אלגנטיות, יצירתיות וכמובן צניעות או פשטות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה