יום שלישי, 21 במאי 2013

הלוואה לפתיחת עסק



הלוואות לפתיחת עסק מחוץ לבנקים
אחד מן האלמנטים שכמעט כל בית עסק נתקל בו מתי שהוא במהלך שנות הפעילות שלו הוא הצורך במימון חיצוני מכל סיבה שהיא עבור התנהלות העסק, אם לצורך הרחבתו, חמצן אשראי ועוד סיבות כאלה ואחרות לצורך העניין. בעבר, אם רציתם ליטול הלוואה לפתיחת עסק, הערוץ היחיד והמרכזי שלכם היה הבנק. אדם אשר לא היה יכול לקבל הלוואה מהבנק נאלץ לפנות לגורמים בעייתיים כמו השוק האפור, או לנסות ולגייס הון דרך קרובי משפחה וחברים, או כמובן לנסות ולשכנע משקיעים. עם זאת, כיום ניתן למצוא ערוצים נוספים שמוכנים להעניק הלוואות לפתיחת עסק לאנשים השונים, בתנאי שהם כמובן מציגים תוכנית עסקית מלאה. אז במי מדובר?



הלוואה מחברות האשראי
 אם אתם צריכים ליטול הלוואה לפתיחת עסק בסכומים של אלפי או עשרות אפי שקלים בלבד, תוכלו לקבל אותן דרך חברות האשראי. חברות האשראי מוכנות להעניק הלוואות בתנאים מהירים, לכל מטרה שהיא, ובפרט לפתיחת עסק שאמור להניב רווחים. יש לקחת בחשבון כי לרוב המסגרות המקסימליות של ההלוואה דרך חברות האשראי יהיו עד 50 אלף ש"ח, כך שהדבר מתאים למי שזקוק למימון נמוך, או מי שפונה למספר ערוצי מימון במקביל.

פניה לחברות המימון
אפשרות נוספת היא ליטול הלוואה לפתיחת עסק דרך חברות המימון החוץ בנקאיות. מדובר על חברות מוסדרות ומוכרות (ובכך הן שונות מהותית מגורמים כמו השוק האפור). לרוב, גופי המימון יוכלו להעניק לכם הלוואות בסכום גבוה יחסית. עם זאת, מכיוון שחברות המימון אינן גופים בנקאיים גדולים, לרוב הן ידרשו אחוזי ריבית גבוהים יחסית, וחשוב מאד לקחת זאת בחשבון בתכנון הכלכלי שלכם.

ואיזה עוד אפשרויות יש?
מעבר לכך, אם אתם צריכים לקחת הלוואה לפתיחת עסק אפשר כמובן לפצל את ההלוואה בין מספר ערוצים. כך למשל תיטלו חלק מההלוואה דרך חברות האשראי, תיקחו הלוואה נוספת מהבנק והלוואה נוספת דרך גוף מימוני גדול ומוכר בשוק. כך, ע"י הפיצול של מסלולי הלוואות לפתיחת עסק, תוכלו לקבל את התנאים הטובים ביותר, וגם לקבוע תנאי החזר גמישים יחסית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה