יום שני, 12 בספטמבר 2011

יום הולדת שישים


יום הולדת שישים מציבה אתגר בפני מתכנני האירוע. לרבים מהמתכננים מסיבה של יום הולדת שישים, נראית המשימה כמשימה בלתי אפשרית. לעזרת הקוראים אנו מביאים רעיונות והנחיות איך לתכנן בהצלחה יום ההולדת בגיל שישים לבני משפחה או לחברים אהובים.

 יום הולדת שישים - חמישה  דברים שחשוב לדעת

אחד הפרמטרים החשובים ביותר של תכנון יום הולדת שישים הוא קביעת התקציב. הגדרת התקציב משפיעה על כל מרכיבי המסיבה ומהווה גורם חשוב בהצלחת המסיבה. מטבע הדברים, ככל שהתקציב גדול יותר, כך תהיה המסיבה מוצלחת יותר.

יום הולדת שישים


כל אירוע מבוסס על שלושה מרכיבים מרכזיים: המקום, האוכל והתוכן. לכל  אחד מהמרכיבים יש השפעה על הצלחת האירוע.

מקום האירוע יכול להיות מקום סגור או מקום פתוח בחיק הטבע. האם נשכור אולם אירועים או שנסתפק בסלון שבביתנו או בחצר? מקום האירוע משפיע על מספר המשתתפים.

אוכל - את האוכל יש להתאים לקהל היעד. אשכנזי, מזרחי, אולי דתי? בדרך כלל, אנשים בגיל שישים מעדיפים ארוחה עשירה ומסורתית על פני מנות גורמה.

תוכן -  התוכן הוא אחד המרכיבים המרכזיים המשפיעים על הצלחת המסיבה. במסיבת יום הולדת שישים משתתפים בדרך כלל אנשים מבוגרים יותר. יש להתאים את התוכן לגיל, להשכלה ולמעמד של האורחים. אם הגיל של המשתתפים מורכב ומגוון, כדאי לדאוג לכמה תוכניות, כל תוכנית תתאים לגיל המיועד.


יום הולדת שישים - איך נפיק אירוע מרגש ומעניין

התוכן הוא הפרמטר שיקבע אם האירוע היה מוצלח או לא. האורחים אומנם ייהנו מהאוכל, אך ידברו על התוכן.
                                      
מסיבת יום הולדת שישים מוצלחת היא מסיבה שיש בה גיוון של תכנים. אל תשאירו רגעים מתים, דאגו לתוכנית כל הזמן. מומלץ לשלב מספר תכנים ולא להסתפק בתוכנית אחת.

את התוכנית יש להתאים למעמד ולהשכלה של האורחים ושל בעל השמחה. באתרי האינטרנט השונים העוסקים בנושא של יום הולדת שישים תוכלו למצוא מגוון רעיונות לתכנים מקוריים. 



במסיבת יום הולדת בגיל מבוגר אפשר להביא מרצה אורח, להכין תוכנית "חיים שכאלה " שבה נציין את אבני הדרך החשובות במהלך חייו של גיבור המסיבה, לבקש מהאורחים להכין ברכות מיוחדות, לשיר שירים אהובים באמצעות מנחה שיארגן שירה בציבור, לרקוד, לשחק משחקי טריוויה וכדומה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה