יום רביעי, 28 ביולי 2021

שירות מענה אנושי ללקוחות

שירות מענה אנושי חייב לעמוד בראש סדר העדיפויות של כל בעלי העסקים. בשביל שבעלי עסקים יספקו את השירות הזה ויהיו בטוחים שללקוחות שלהם יהיה אל מי לפנות בכל מקרה של בעיה, דילמה או התלבטות, מאוד חשוב לתכנן אותו בצורה נכונה. עם זאת, דווקא בעלי העסקים עצמם לא תמיד יודעים מה הם יכולים לעשות כדי להציע שירות מענה אנושי ללקוחות שלהם ובאותה הזדמנות גם לצמצם ולחסוך בהוצאות מיותרות.

אפשרות אחרת שרלוונטית עבור שירות מענה אנושי שרוצים להציע שירות מענה אנושי ללקוחות שלהם היא כמובן להקים אותו בצורה עצמאית. בשביל להקים מוקד שמספק שירות מענה אנושי ללקוחות, צריך לגייס כוח אדם ולרכוש עבורו תשתיות תקשורת, טלפון, חשמל, אינטרנט וכן הלאה. לאחר מכן, חשוב להסמיך נציגי שירות לקוחות שיידעו כיצד לקבל פניות ומה לענות ללקוחות. מנגד, יש גם אפשרות של שירות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ.

למי מיועד שירות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ?

מודל של מיקור חוץ יכול להתאים לבעלי עסקים שלא רוצים להקים לבד את המוקד. זו למעשה האפשרות השנייה, שרלוונטית פחות או יותר לכל סוגי העסקים – לרבות חברות גדולות, תאגידים עם נוכחות בינלאומית וכמובן בעלי עסקים או אפילו עצמאיים עם היקף פעילות יחסית קטן. כל עוד בוחרים נכון את השירות של שירות מענה אנושי במודל של מיקור חוץ, השמיים הם הגבול מבחינת התועלת ללקוחות.

בסופו של דבר, השוואה בין סוגים שונים של שירותי שירות מענה אנושי היא הדרך הכי טובה ליהנות מהיתרונות שלהם. אם רוצים, ניתן או להקים אותם עצמאית או להשתמש במודל של מיקור חוץ.


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה