יום רביעי, 8 באוגוסט 2018

עופרים


בין הגנים המרשימים ביותר בדרום הארץ ניתן למצוא את גן האירועים "עופרים"
בדרום הארץ ניתן למצוא מגוון רחב ביותר של גנים, אשר נותנים מענה לצרכים שונים ומתאימים לאירועים שונים- אירועים גדולים, קטנים, מפוארים, פשוטים וכדומה. בין כלל הגנים ניתן למצוא מידי פעם גן מיוחד המתאים לכל אחד ויוצר אווירה ייחודית, כאשר אחד הגנים הבולטים ביותר בנוף הדרומי הינו גן האירועים "עופרים".

"עופרים" הינו גן ייחודי המציע שירותים ההופכים כל אירוע למרגש ומיוחד
·      
עיצוב הגן ואווירת טבע:
הגן עופרים מתאפיין באווירה משלבת-הטבע שלו, בעיצוב הייחודי הכולל עצים וצמחים רבים ובשילוב המיוחד בין מראה נוסטלגי לבין יוקרה המאפשרת לכל אחד ליהנות מאווירה ייחודית וקסומה המתאימה לכל אירוע ומשפרת אותו.

·      
אוכל מגוון ואיכותי:
במקום ניתן ליהנות ממגוון רחב של מאכלים המוכנים בצורה הטובה ביותר על ידי מיטב השפים ומהחומרים הטובים ביותר. הגן מציע אוכל מגוון, החל מאוכל צמחוני וכלה בארוחות דרום אמריקאיות, כך שכל אחד יכול לבחור את המאכלים המתאימים ביותר עבור האירוע שלו וכמובן עבור טעמו האישי.
·      
התאמת הגן לאירועים שונים:
בין אם ברצונכם לחגוג בר-מצווה או חתונה, תוכלו להתאים את "עופרים" לצרכים שלכם. הגן מאפשר עריכת שולחנות למספרים שונים של מוזמנים וכן התאמה של העריכה, האוכל ועוד לסגנון האירוע הרצוי, כך שניתן ליהנות מהגן בשלל אירועים.

"עופרים" מציע אווירה ייחודית ליצירת אירוע מרגש ובלתי נשכח עבור כלל המשתתפים 

השירותים השונים המוצעים בגן מאפשרים לכל אחד לא רק ליהנות מהעיצוב הייחודי והאווירה הנוסטלגית והקסומה של המקום, אלא גם להתאים את הגן לרצונות האישיים של כל בעל אירוע וליצור אירוע מקסים וייחודי אשר אינו דומה לשום דבר שהאורחים חוו קודם, כך שהאירוע יהיה בלתי נשכח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה