יום חמישי, 9 בנובמבר 2017

כך תנצלו את היתרונות של כיסוי לבריכת שחיה



כיסוי לבריכת שחיה מיועד להגן עליה מפני חדירת לכלוך, התפתחות ירוקת והצטברות של נזקים בלתי הפיכים. הכיסוי מותאם לסוג הבריכה מבחינת מידות וכיום הוא מיוצר מחומרים שעמידים בפני קרינת UV, לחות וכמובן מים. עם זאת, לא כל מי שיש לו בריכה בבית יודע איך להשתמש בכיסוי או כיצד לבחור אותו בצורה נכונה. ההבדלים בין סוגים שונים של כיסויים עשויים להשפיע על תהליך הבחירה ויש להכיר את שיקולי המפתח.



הדרך היחידה לנצל את היתרונות של כיסוי לבריכת שחיה היא לבדוק שאכן מדובר במוצר אמין שנוח להשתמש בו. אין טעם לרכוש כיסוי שקשה לפתוח ולסגור, כי מצב כזה ימנע את השימוש בו לעיתים קרובות ועלול ליצור יותר נזק מתועלת. האלטרנטיבה היא למצוא כיסוי ידידותי שמותקן בקלות ולאחר מכן מופעל בצורה נוחה עם מנגנון ידני או חשמלי.

השוואה בין סוגים שונים של כיסוי לבריכת שחיה
כיסוי לבריכת שחיה יכול להיות מותקן עם מנגנון עילי או מנגנון בתוך המים, ועם מנגנון ידני או מנגנון חשמלי. מנגנון חשמלי מתאים בעיקר לבריכות גדולות שבהן נדרש מאמץ על מנת לסובב מנואלה לפתיחה ולסגירה של בריכות, לעומת מנגנון ידני שבו היתרון הוא חיסכון בהוצאות. מבחינת בעלי בריכות ובתים פרטיים, השוואה בין כיסויים דורשת התייחסות לסוג המנגנון והפעלתו.

עוד דרך טובה לנצל את היתרונות של כיסוי לבריכת שחיה היא לבדוק האם הוא שומר על טמפרטורת המים. שמירה על טמפרטורת המים מובילה לחיסכון באנרגיה על הפעלת משאבות חימום ויש כיסויים שמונעים אידוי של המים לחיסכון בכימיקלים. במילים אחרות, המפרט הטכני של חשוב לא פחות מהאופן שבו משתמשים בו ומסוג התחזוקה של הבריכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה