יום שבת, 23 בספטמבר 2017

מענה טלפוני



ניהול תורים ובקרה על ההזמנות
רשת האינטרנט הולכת ונהיית כלי חשוב יותר ויותר בעולם העסקים אך עדיין רוב ההזמנות נעשות דרך הטלפון. בניגוד להזמנה באינטרנט שיכולה לקרות ללא מאמץ וללא כוח אדם, הזמנה או בירור על מוצר או שירות מסוימים מתבצעת רבות דרך הטלפון ושם יש צורך במענה אנושי שייתן תשובה לכל מה שהלקוח הפוטנציאלי רוצה לדעת. עם זאת, כיצד ניתן גם להיות עסק קטן עם עובדים ספורים, גם לקבל את כל הפניות ואת כל ההזמנות מצד הלקוחות הכול בזמן אמת? מענה טלפוני לעסקים הוא הפתרון הטוב ביותר. מענה כזה נותן לכם שליטה מוחלטת על כל התורים, ההזמנות או הקריאות שקיבלתם כשהכול עובר בצורה הנוחה אליכם, בסוף היום או באופן מיידי.

לשמוע כל לקוח ולקוח
מעבר לעובדה שלקוחות רבים צריכים את השירותים שאתם מציעים להם ונדרשת יכולת לשלוט בהם בצורה מסודרת מול יומן, מה שלא מתאפשר לבעל עסק קטן, עסקים קטנים חייבים לתת שירות מלא ללקוחות שלהם. גם כשמדובר בחנות קטנה, בעסק אינטרנטי או עוסק פטור שמשווק מוצר מסוים, הלקוחות רוצים לדעת שיש טלפון לבירורים, לתלונות או לתמיכה במידת הצורך. עם מענה טלפוני תוכלו לשמוע כל לקוח בלי להתאמץ ובלי צורך במשרד. הלקוחות שלכם יעבירו את המידע למוקדנים שישמעו אותם והמוקדנים יעבירו לכם את כל המידע במסודר, או יענו מתשובות מוכנות מראש. 

לחסוך בעלויות ולקדם את העסק
כשעסק קטן מחליט לנסות לצמוח, הוא נאלץ להתמודד עם הוצאות גדולות שלא בטוח יכוסו על ידי הגדלת מעגל הלקוחות. שכירת משרד, הקמת מזכירות עם עובדים חדשים לשירות לקוחות ולקבלת הזמנות, כל אלו הם מציאות של עסקים רבים ברחבי הארץ. לעומת זאת, מענה טלפוני במיקור חוץ מאפשר לכל עסק להתקדם בלי צורך בהוצאות אלו שיכולות להיות בעייתיות עם החזרי ההלוואות שנלקחו או אשראי שנחסם. ההוצאות קטנות מאוד והיכולת להיות רווחי גדלה משמעותית. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה