יום רביעי, 27 ביולי 2016

ייעוץ משכנתאות



המשכנתא והשפעתה על החיים

המשכנתא היא צעד בסיסי ונחוץ בדרך אל הדירה. הרי כמעט לאף אחד מאיתנו אין הון מזומן מספיק על מנת לרכוש את הדירה שאנחנו רוצים. אמנם כולם לוקחים משכנתא, אך לא כולם יודעים כיצד להתנהל עם המשכנתא או כיצד לתכנן אותה בצורה חכמה. המשכנתא, שהיא ההלוואה שאנחנו מקבלים מהבנק על מנת שנוכל לרכוש את הנכס, מלווה אותנו לאורך שנים רבות (עד יותר משלושים שנים). ההחזרים החודשיים הם אלו שאנו מרגישים מידי חודש. גובה ההחזרים החודשיים ואורך הזמן בו המשכנתא מלווה אותנו בחיים מושפעים רבות מהתכנון הראשוני של המשכנתא שלנו.

אינכם מבינים במשכנתא? זה לא תירוץ – פנו לייעוץ משכנתאות

המשכנתא היא תחום פיננסי מעניין שכולל בתוכו נושאים כלכליים רבים. אז נכון, רובנו לא מגיעים לרכישת הדירה עם ידע מוקדם על עולם המשכנתא. אך אין זה אומר שכדאי לנו לקחת אחת בלי להבין מראש למה אנחנו נכנסים. רבים בוחרים לפנות במקרה כזה לייעוץ משכנתאות. בייעוץ משכנתאות תפגשו עם יועץ משכנתאות, גורם מומחה בנושא המשכנתא אשר עובד עם הבנקים כבר שנים רבות. בזכות ייעוץ משכנתאות תוכלו להבין בגדול מה היא המשכנתא וכמובן לתכנן אחת כזו שתשתלם לכם ותוכלו לחיות איתה בצורה מכובדת. לבסוף בייעוץ משכנתאות תוכלו לבחון יחד עם המומחה את ההצעות השונות שקיבלתם מהבנקים.


למה ייעוץ משכנתאות – זה לא דרך נוספת לבזבז כסף?

ממש לא! זוהי דרך חד משמעית לחסכון בכסף. על מנת שתוכלו לתכנן את המשכנתא בצורה טובה, לא תגררו לחובות ותבחרו במסלול המשתלם ביותר עבורכם עליכם להתייעץ במומחה שמבין בנושא. זו הוצאה אחת שתחסוך לכם הרבה כסף בעתיד. בנוסף, יועץ משכנתאות הוא גורם הנמצא בצד שלכם ועוזר לכם בצורה אובייקטיבית. זאת בניגוד לבנקים אשר מטרתם היא להרוויח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה