יום שלישי, 15 בדצמבר 2015

טיול מאורגן ליוון

ימי החופש הגדול עברו ועמם חלף השיגעון הגדול שכל ע ישראל יצא יחדיו לחופשה שנתית, ועכשיו הגיע התור שלכם לצאת לחופשה השנתית שלכם. עשיתם בשכל שחיכיתם שכולם יחזרו ואתם יוצאים עכשיו, כך תוכלו ליהנות מחופשה איכותית ולא תצטרכו לחכות כמה שעות טובות בשדה התעופה. ואם כבר אנו מדברים על חופשה, אז כדי שתהיה לכם חופשה איכותית ומהנה, אנו ממליצים לכם לקחת טיול מאורגן ליוון. יוון היא אחת מהמדינות המרתקות שנמצאות ביבשת אירופה, השילוב בין הטבע הפראי לחופים הקסומים יוצר עבורכם את הטיול האולטימטיבי.

קלווריטהודיאקופטו
העיירה קלווריטה שידועה בעיקר בגלל ההיסטוריה הארוכה שלה ואתרי הסקי שלה מרשימה ביותר. דיאקופטו אחת מהעיירות המרהיבות ביותר ביוון, היא תציג לכם אחד מהנופים המרהיבים ביותר שקיימים כולל קניונים, מפלים ומערות.



אתונה ופיראוס
אתונה היא עיר הבירה של יוון, סביר להניח ששם גם תנחתו. אתונה היא עיר נפלאה ויש שם אתרים למכביר והרבה דברים מרהיבים למראה. מה שהכי בולט הוא האקרופוליס של אתונה, אחד מהאתרים הארכיאולוגיים הכי מפורסמים בעולם, ואחד מן האתרים המופלאים בהם ייצא לכם להיתקל. אתונה גם תוביל אתכם אל סינטגמה, שזה הוא אחד מהאתרים המרכזיים שבה, בה תוכלו למצוא את אנדרטת החייל האלמוני, אחד הסמלים המרכזיים של העיר. טיול מאורגן ליוון יוביל אתכם לעיר נחשבת נוספת – הלא עיר העיר פיראוס, שם תוכלו ליהנות מטברנה טיפוסית.

שיט בתעלת קורינתוס
לאחר שמיציתם את כל הנופי המדהימים ונצרתם אותם בזיכרונכם לעד, טיול מאורגן ליוון יביא אותכם ליעד מרכזי חשוב – מקדש אפולו, אתם יכולים להיות עדים למקדש העתיק והמעניין ביותר כשכל זה יתרחש בעיר דלפי, המקום שבעבד נחשב למרכז רוחני של יוון. מי שעדיין מעוניין להמשיך וליהנות מיופיים של הנופים, יוכל לעשות זאת באמצעות שיט. שיט לאורך תעלת קורינתוס.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה