יום רביעי, 8 ביולי 2015

טבעות נישואין לגברים



 רקע היסטורי
כבר במאה ה-20 ראינו את הופעתה של טבעת נישואין לגברים. בעבר רק נשים ענדו טבעות נישואין, אך במהלך מלחמת העולם השנייה, טבעות נישואין לגברים החלו להיכנס לתרבות. הרעיון מאחורי זה שגברים רצו לשאת את "אהובתם" בזמנים שבהם לא היה בטוח שאי פעם יראו את נשיהם שוב. למרות שכיום רעיון זה כבר לא חל באותה המידה, רוב הגברים המערביים עדיין לובשים את טבעת הנישואין.

טבעות נישואין לגברים ביהדות
על פי היהדות על הגבר לקנות לאשתו העתידית טבעת נישואין, אך על האישה לא קיימת אותה ההתחייבות.  ההסבר הוא שביהדות מקדשים רק את האישה ולא את הגבר. כיום, נשים רבות נוהגות להעניק לגברים שלהן טבעות נישואין לגברים, בעיקר כדי להדגיש את המחוייבות לקשר והאהבה הקיימת בין שני הצדדים ללא הבדל של דת או מין, על הגבר לראות את אותה המחוייבות כאשר יענוד טבעת נישואין זו, במראית עין הסביבה תדע שהוא אדם תפוס.

טבעות נישואין לגברים - הדרך אל האושר
זוגות רבים נוהגים לקנות טבעות נישואין כסט. קיימות בשוק מגוון של אופציות בעיצובים שונים.
ניתן לראות את ההבדל בין סוגי הטבעות: טבעות נישואין הגברים יותר מעודנות וקלאסיות משל הנשים, אך בכל זאת ניתן לראות שלכל טבעת הייחודיות והאופי שמאפיינים אותה. בחירת הטבעת עצמה אינה דבר פשוט, ענף טבעות נישואין לגברים מכיל מבחר רב של מעצבים, חנויות, רשתות ואתרי אנטרנט בתחום. בטבעות נישואין לגברים ניתן לראות שלל עיצובים ומגוון רחב של אפשרויות, כך כשבתחום יחסית לא רחב מידי יש כיסוי גדול של בחירה ושלל אפשרויות שכל גבר שיגיע לבחירת טבעת נישואין ימצא את האידאל שלו.  




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה