יש כמה דרכים ליצור
קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של 012. הדרך הראשונה היא שיחה טלפונית עם אחד מנציגי
השירות. את השיחה הטלפונית כדאי לנצל לטובת השוואה בין חבילות ובירור על מוצרים
וחבילות כגון אינטרנט, קווי תקשורת בינלאומיים, טלפון קווי, תמיכה טכנית וכן הלאה.
הדרך השנייה היא יצירת קשר דרך המייל או הפקס. זו דרך המתאימה ללקוחות שלא זקוקים
לתמיכה מהירה או מיידית. דרך זו עדיפה היות והיא אינה כרוכה בבזבוז זמן.
השאלה היא מה כדאי
להכין טרם יצירת קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של 012. מומלץ לחשוב מראש על נושא
הפניה ולא לחכות לרגע האחרון. נושאי הפנייה הנפוצים הם מכירה ושדרוג חבילה, שירות
לקוחות ותמיכה טכנית. אפשר כמובן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של 012 גם בשאלות
נוספות, אולם לרוב מדובר על נושאים הנוגעים בניתוק שירותי האינטרנט, הפסקת שירות
או מעבר לחשבונית במייל.
למידע נוסף לחץ כאן - 012 שירות לקוחות
אופי הפנייה למחלקת
012 שירות לקוחות

מלבד האמור לעיל,
קבלת שירות דרך המחלקה כרוכה לעיתים קרובות במתן פרטים על כתובת דואר אלקטרוני
וארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום. פרטים אלו יספקו לנציגי 012 שירות לקוחות את
הלגיטימציה לעמוד לרשות הלקוח.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה