יום שני, 15 באוקטובר 2012

מרפאות שיניים


מרפאות שיניים – סוגי הרדמה
טיפול השיניים בדרך כלל מלווים בלא מעט חששות וכאבים ולכן מרפאות שיניים מציעות כיום סוגי הרדמה שונים שיכולים לסייע בהרגעת המטופל ולהקל על הכאבים בזמן הטיפול. כדי לעבור טיפול שיניים באווירה נוחה ורגועה מומלץ להשתמש באחת משיטות ההרדמה המוצעות ולאפשר לרופא לטפל בכם בצורה נוחה עד לסיום הטיפול ופתרון הבעיה שלשמה הגעתם אליו לטיפול. סוגי הרדמה אלה מאפשרים לבצע טיפול שיניים מהיר ומקצועי שאינו מלווה בחרדה רבה מצד המטופל. מרפאות שיניים עושות שימוש בשיטות ישנות וחדשות של סוגי הרדמה כאשר הן מתאימות כל סוג הרדמה למטופל ולמקרה המדובר בפועל .

מרפאות שיניים – אלחוש מקומי
טיפול שיניים רבים מלווים בזריקה של חומר מאלחש אל האזור בו צריך לטפל המנטרל את התחושות של המטופל, וכך רופא השיניים יכול לבצע את הטיפול במהירות וביעילות רבה . רוב מרפאות שיניים משתמשות בחומרי אלחוש ממשפחת האמידים שידועים כיותר יעילים ופחות גורמים להופעה של תופעות לוואי שונות . 

מרפאות שיניים – שימוש בהיפנוזה
אנשים רבים אשר סובלים מחרדה דנטאלית אינם מסוגלים לעבור טיפול בתוך מרפאות שיניים ועבורם נהוג להשתמש בתהליך היפנוזה המבוצע על ידי אדם מוסמך בתחום. באמצעות היפנוזה ניתן להגיע אל התת מודע של המטופל וכך לשנות את מצב התודעה שלו ולאפשר את הטיפול בשיניים. בזמן היפנוזה, המטופל משתחרר מהחרדות המלוות אותו ואף מסייע לו בסופו של התהליך לעבור טיפולי שיניים ללא הרדמה ואלחוש מקומי .

מרפאות שיניים – הרדמה כללית
מרפאות שיניים רבות עושות שימוש כיום בטכניקה של הרדמה כללית על מנת להעניק טיפולי שיניים לאנשים שאינם מסוגלים להיות מודעים למתרחש בזמן הטיפול. הרדמה מלאה או כללית מתבצעת באמצעות חומר הרדמה הנכנסים לווריד באמצעות עירוי. אותם חומרי הרדמה נספגים בכל הגוף ומאפשרים למטופל לעבור טיפולי שיניים מבלי לחוש כאב. מרפאות שיניים מעסיקות רופא מרדים מקצועי והטיפול כולו נערך אך ורק בתנאי שישנם שני רופאים ואחות אחת בחדר. הרדמה כללית לא תמיד אפשרית עבור כל המטופלים ודורשת הוכחה של מצב בריאותי תקין .


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה